2026-06-22, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Det är just det här jag menar när jag säger att man inte kan jämföra en gädda som #792 med en oskyldig såsom #785. #792 är en ful lärare som aldrig fått doppa medans #785 ser bra ut och haft massor med flickvänner både innan och efter sin felaktiga uthängning. Varför har ingen av #785s MÅNGA flickvänner anmält honom och varför pratar dom alla gott om honom?

Nej dumpen är väldigt bra i vårt samhälle men det är väldigt synd att en oskyldig blir uthängd och här borde dumpen ta ansvar och be om ursäkt.

Men fan vad du tjatar om 785.. Din så kallade vän blev påkommen att han tänder på små barn.. släpp det och gå vidare... Börjar bli ganska patetiskt när personer som åkt fast ska försvaras....
Citera
2026-06-22, 09:33
Medlem
792 och dennes video kan vara bland det vidrigaste jag har sett... fy faan....
Citera
2026-06-22, 09:36
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, utöver hans perversa böjelser i största allmänhet så tog det här med toaslickandet det hela till en ny nivå av äckel. #792

Det är ju lite intressant ändå att efter snart 800 gäddor kan man fortfarande bli överraskad av en gäddas galenskaper, är därför jag inte gett upp hoppet att få se en gädda komma med häst o vagn till konfrontationen.

792
Citera
2026-06-22, 09:38
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Det är just det här jag menar när jag säger att man inte kan jämföra en gädda som #792 med en oskyldig såsom #785. #792 är en ful lärare som aldrig fått doppa medans #785 ser bra ut och haft massor med flickvänner både innan och efter sin felaktiga uthängning. Varför har ingen av #785s MÅNGA flickvänner anmält honom och varför pratar dom alla gott om honom?

Nej dumpen är väldigt bra i vårt samhälle men det är väldigt synd att en oskyldig blir uthängd och här borde dumpen ta ansvar och be om ursäkt.

Bara att se på #785 så ser man ju direkt att han är peddo. Han kan inte ens klä på sig ordentligt. Töntiga glasögon och en fjantigt liten mustasch. Hade tio snubbar stått på rad, där man skulle peka ut vem pedofilen var hade han pekats ut omgående.
Citera
2026-06-22, 09:51
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det är ju lite intressant ändå att efter snart 800 gäddor kan man fortfarande bli överraskad av en gäddas galenskaper, är därför jag inte gett upp hoppet att få se en gädda komma med häst o vagn till konfrontationen.

792

Inget förvånar längre. Hade ju en som kom gjorde entré med traktor+husvagn. Är väl det närmsta häst o vagn hittills. Men jag hoppas precis som dig att det kommer någon med häst o vagn. Gärna en sliskig läderbög som piskar sig själv ist för hästen samtidigt som han avnjuter en kopp urin när han rullar in.
Citera
2026-06-22, 10:11
Medlem
stinksuggas avatar
Citat:

785 "ser bra ut och har haft massor med flickvänner". Snubben ser ut och beter sig som en jävla kuf.

Han skriver klassiker som:
"50 ser ut som 40"
"Kan du komma över och suga?"
"Gillar du att bli slickad?"
"Längtar efter att få slicka dig"
Till en 13-årig flicka.

No mercy for gäddor.
Citera
2026-06-22, 11:02
Avstängd
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75

792
Jag tror inte att du kommer att bli besviken. Så småningom kommer det säkert någon dåre som kletat in sej i skit för att imponera. 😅
Citera
2026-06-22, 11:12
Avstängd
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stinksugga
785 "ser bra ut och har haft massor med flickvänner". Snubben ser ut och beter sig som en jävla kuf.

Han skriver klassiker som:
"50 ser ut som 40"
"Kan du komma över och suga?"
"Gillar du att bli slickad?"
"Längtar efter att få slicka dig"
Till en 13-årig flicka.

No mercy for gäddor.
Jag tog experthjälp av min syrra för att bedöma hur "bra" en äldre kvinna tycker att #785 ser ut. Han vore ju lammkött för henne, rent åldersmässigt. Hennes samlade utlåtande var "flottig och skitful". Hon hade dessutom svårt att föreställa sej att den här dåren skulle attrahera något annat än flugor. 😅 Jag litar mer på min kära syster än på Loopmelon.
Citera
2026-06-22, 11:21
Avstängd
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Inget förvånar längre. Hade ju en som kom gjorde entré med traktor+husvagn. Är väl det närmsta häst o vagn hittills. Men jag hoppas precis som dig att det kommer någon med häst o vagn. Gärna en sliskig läderbög som piskar sig själv ist för hästen samtidigt som han avnjuter en kopp urin när han rullar in.
Du och Protonic bör sikta på att köpa hem både chips och popcorn redan nu så att ni säkert har tilltugg hemma när freakshowen börjar. Jag är övertygad om att vi inte ens är i närheten av att ha fått se det värsta ännu. Tyvärr, bör tilläggas. #792 är säkert bara en frisk fläkt i jämförelse. 🤮
Citera
2026-06-22, 12:36
Medlem
neomunaas avatar
Citat:

Men OMG! Snubben kom fysiskt för att träffa någon som utgett sig vara mindreårig i chatten. Bara det ser riktigt jävla illa ut. Jag har inte läst chatten men så dumpen arbetar så har jag verkligen svårt att tro din kompis blev lurad. Istället, låt han förklara för dig och sen förmedla hur han blev "lurad", det hade vart intressant att veta!! Har dumpen fel ska de inte bara be om ursäkt, de ska backa 100%. Det fattar du väl?
Senast redigerad av neomunaa 2026-06-22 kl. 12:45.
Citera
2026-06-22, 12:54
Medlem

"Pappa på 43, son på 5,5 [...] i övrigt 'fullt normal'"

Yeah right .

PSYKFALL!!!
Citera
2026-06-22, 12:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av neomunaa
Men OMG! Snubben kom fysiskt för att träffa någon som utgett sig vara mindreårig i chatten. Bara det ser riktigt jävla illa ut. Jag har inte läst chatten men så dumpen arbetar så har jag verkligen svårt att tro din kompis blev lurad. Istället, låt han förklara för dig och sen förmedla hur han blev "lurad", det hade vart intressant att veta!! Har dumpen fel ska de inte bara be om ursäkt, de ska backa 100%. Det fattar du väl?

785 blev "lurad" så till vida att det inte kom en 13-åring till honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in