Läser Emmas förhör nu o jag kokar inombords. Hon är så sjukt egocentrisk.
Jag jag jag..
ALLT ska försvaras med hur dåligt HON mår..
s 1464.
Frågan handlar om Daya, hur DAYA mår/påverkas av att vara ensam!!
Förhörsledarna är bra dock, respekt till dom.
Det är bra att de sätter henne på plats!
S 1465.
Mycket av tiden med Daya kommer hon inte ihåg..
Det skulle iofs förklara varför hon ville suga kuk bara dagar efter sin dotters död..
Jag jag jag..
ALLT ska försvaras med hur dåligt HON mår..
s 1464.
Citat:
"FL 2: Har du tänkt på hur det kan påverka henne att bli lämnad så länge ensam?
MT: Jag minns inte. Jag mådde så dåligt själv. Jag har försökt få hjälp i 28 år. Men varken staten eller vården har velat vara där till hands. Jag har skickat in två remisser. Jag har varit på hundratals läkarbesök. Ingen gav mig den vården jag behövde. Hennes pappa hjälpte miginte. Han fortsatte bara kalla mig dum i huvudet och hora och det ena och det femte. Det.. ochjag bad om hjälp väldigt mycket. Men det var ingen som ville lyssna. Och till slut så går man under. Problemet är med som allting. Du märker ju liksom inte det själv. Om inte nån som drar upp dig."
MT: Jag minns inte. Jag mådde så dåligt själv. Jag har försökt få hjälp i 28 år. Men varken staten eller vården har velat vara där till hands. Jag har skickat in två remisser. Jag har varit på hundratals läkarbesök. Ingen gav mig den vården jag behövde. Hennes pappa hjälpte miginte. Han fortsatte bara kalla mig dum i huvudet och hora och det ena och det femte. Det.. ochjag bad om hjälp väldigt mycket. Men det var ingen som ville lyssna. Och till slut så går man under. Problemet är med som allting. Du märker ju liksom inte det själv. Om inte nån som drar upp dig."
Frågan handlar om Daya, hur DAYA mår/påverkas av att vara ensam!!
Förhörsledarna är bra dock, respekt till dom.
Det är bra att de sätter henne på plats!
S 1465.
Citat:
"FL 2: Hur kommer det sig att du minns allt detta så väl? Hur, vad du har behövt gått
igenom? Vad du har gjort för att få hjälp när du inte ens minns hur Daya var när du kom
hem efter att ha varit borta?
MT: För att jag kommer inte ihåg specifika händelser. Jag kan inte..
FL 2: Men det är inte det vi har frågat om. Vi har frågat om..
MT: Nej men det. Mycket av tiden med Daya kommer jag inte ihåg. Det gör jag inte. Jag
kommer inte ihåg hur mycket *ohörbart* med någon överhuvudtaget. Jag har gått på
överlevnad hela mitt liv.
FL 2: Men du minns vad du själv har gått igenom? Vad du har gjort för att få hjälp.
MT: Inte allt."
igenom? Vad du har gjort för att få hjälp när du inte ens minns hur Daya var när du kom
hem efter att ha varit borta?
MT: För att jag kommer inte ihåg specifika händelser. Jag kan inte..
FL 2: Men det är inte det vi har frågat om. Vi har frågat om..
MT: Nej men det. Mycket av tiden med Daya kommer jag inte ihåg. Det gör jag inte. Jag
kommer inte ihåg hur mycket *ohörbart* med någon överhuvudtaget. Jag har gått på
överlevnad hela mitt liv.
FL 2: Men du minns vad du själv har gått igenom? Vad du har gjort för att få hjälp.
MT: Inte allt."
Mycket av tiden med Daya kommer hon inte ihåg..
Det skulle iofs förklara varför hon ville suga kuk bara dagar efter sin dotters död..