Citat:
Ursprungligen postat av
kraftfoder
Det är en djungel:
https://en.wikipedia.org/wiki/British_nationality_law
Ett exempel jag stötte på i Skottland var ett vitt par som var från Rhodesia.
Deras föräldrar var skottar. När de svarta tog över, fick de lämna allt, hela jordbruket utan ersättning, tog första bästa flyget till UK som flyktigar. Först efter några år fick de pass som britter... Väldigt mycket krångel alltså, de togs emot som främlingar/utlänningar av brittiska myndigheter. (Detta var typ 2000 när jag träffade dem, de var typ 60 år då.)
Det du beskriver är ett extremt resultat av det sekteristiska "alla människors lika värde".
Det är som om dina egna barn sovit över hos en kompis är de nästa dag inte längre dina egna barn mer än några andra barn i hela världen och behandlas därefter.
Sådana föräldrar skulle snabbt hamna på mentalsjukhus.
"woke mind virus" låter som ett överdrivet sätt att beskriva problemet, men det är en totalt sinnessjuk masspsykos av extrem vänsterideologi som drabbat många västländer, påhejat av mainstream media som Wolodarskis DN och det Marx-kommunistiska svenska "public service".
Genetiska skottar är givetvis skottar var de än föds i världen oavsett andra medborgarskap. Samma sak gäller svenskar. Negrer och araber blir inte "svenskar" bara för att de föds i Sverige lika lite som europeiska vita amerikaner blir indianhövdingar.
Keir Starmer är den främsta representanten och pådrivaren i denna masspsykos med sina angrepp på det fria ordet. Det har folket insett.
Jag hoppas att detta hjälper svenska folket att vakna ur sin marxistiska masspsykos.