Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Den går nog att rikta. Blir det bra? Troligtvis inte.
Tror du rören försvagats mycket av detta? Är med på rikta och köra, bara den inte går i bitar och jag slår mig fördärvad.
Citat:
Ursprungligen postat av
din.mats.i.skolan
En begagnad Cresent Competition köper du väl för några hundralappar? Bättre än att krångla med skrotet av den gamla.
Ja, hojen gick bara på 300 kr.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stenballe
Klart att det går, men ska det bli bra så är det nog inget du kan göra själv "hemma i källaren", och det blir dyrt om någon med rätt kompetens ska göra det (inte värt det).
Jag ska fråga min kompis, som är någon slags metallarbetare om han kan fixa den. Han har en fin verkstad. Så får vi se om jag slår mig fördärvad på den.