2026-06-21, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha roligt skrivet

Fan vad nice! Känner att jag blivit lite beroende av Medviktarna

Lätt hänt, och för att göra ditt liv ännu bättre så följ Goatbrainkebab
Citera
2026-06-21, 21:56
Medlem
PeterJihadis avatar
Verkar som att Jycke är inne och vevar i Medvikts livechatt under falskt namn.
Citera
2026-06-21, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Verkar som att Jycke är inne och vevar i Medvikts livechatt under falskt namn.

Ja, han fäktar åt alla håll. Så genomskinligt
Citera
2026-06-21, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
https://pixeldrain.com/u/hdV4jWBT
Videon som Jockboi inte vill att någon ska få se. BORTTAGEN FRÅN YOUTUBE!

Ville ingen ha Jockiboi när han va 9år och spöa på sin 3-åriga lillebror? Inte ens hemmen orkade med honom tydligen. Det är tvärt emot vad Jockiboi påstår står i sina papper.
(allt ovan kommer från videon, inte mina tankar)

Vem läser direkt från soc-papperna, Jockiboi eller Chrippa?
Vem hittar på för att det ska passa sin historia, Jockiboi eller Chrippa?
När kommer bomben med ALLA papper som Jockiboi skröt om att han skulle släppa?
Kan du ladda upp videon igen?
Citera
2026-06-21, 23:10
Medlem
Jag är inte alls inlyssnad på Jockes podd, har bara hört delar som den flerfaldigt brottsdömde förtalsmannen Carl Fredrik Alexander Rask har reagerat på. Och såklart Goatbrainkebabs återgivelse där hon jämför podden med vad som faktiskt sår i Jockes papper. Lyssnade även på en rippad inspelning av avsnittet där han pratade om att han ska jaga flashbackare med ett produktionsbolag (var kanske en månad sedan?) Av det jag hört spelar Jonas gladerligen med i Jockes vanföreställningar, och ibland även bidrar med egna konspirationsteorier. Är det alltid så?

Tycker iofs att det lilla har hört är illa nog, det är ofattbart att man som producent kan sprida de där lögnerna vind för våg när det står helt andra saker i de papper från socialtjänsten och BUP som finns publicerade, men som de ändå har mage att hänvisa till.

Får liksom inte riktigt grepp om Jonas Bergström. Han verkar ju göra en del större produktioner, varför riskera allt bara för att sitta och enabla den hårtransplanterade mytomanen och förmodligen göra sig skyldig till medhjälp till grovt förtal, om en åklagare någonsin skulle våga ta i det? Att som tex skoförsäljaren slicka röv i hopp om att vara med i Spökjakt är väl en sak, men att driva på en förtalskampanj mot Annika för att producera Spökjakt? Mannen...

Har ett vagt minne av att det pratats om att han producerade Robinsonsäsongen som Jockes barnflicka Olivia vann. Och att efter att detta påtalats här (eller i den säsongens Robinsontråd?) togs hans namn bort från listan med producenter och andra som arbetat med serien. Kan någon bekräfta detta, eller har jag drömt?
Citera
2026-06-21, 23:15
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Jag är inte alls inlyssnad på Jockes podd, har bara hört delar som den flerfaldigt brottsdömde förtalsmannen Carl Fredrik Alexander Rask har reagerat på. Och såklart Goatbrainkebabs återgivelse där hon jämför podden med vad som faktiskt sår i Jockes papper. Lyssnade även på en rippad inspelning av avsnittet där han pratade om att han ska jaga flashbackare med ett produktionsbolag (var kanske en månad sedan?) Av det jag hört spelar Jonas gladerligen med i Jockes vanföreställningar, och ibland även bidrar med egna konspirationsteorier. Är det alltid så?

Tycker iofs att det lilla har hört är illa nog, det är ofattbart att man som producent kan sprida de där lögnerna vind för våg när det står helt andra saker i de papper från socialtjänsten och BUP som finns publicerade, men som de ändå har mage att hänvisa till.

Får liksom inte riktigt grepp om Jonas Bergström. Han verkar ju göra en del större produktioner, varför riskera allt bara för att sitta och enabla den hårtransplanterade mytomanen och förmodligen göra sig skyldig till medhjälp till grovt förtal, om en åklagare någonsin skulle våga ta i det? Att som tex skoförsäljaren slicka röv i hopp om att vara med i Spökjakt är väl en sak, men att driva på en förtalskampanj mot Annika för att producera Spökjakt? Mannen...

Har ett vagt minne av att det pratats om att han producerade Robinsonsäsongen som Jockes barnflicka Olivia vann. Och att efter att detta påtalats här (eller i den säsongens Robinsontråd?) togs hans namn bort från listan med producenter och andra som arbetat med serien. Kan någon bekräfta detta, eller har jag drömt?
Min enda fråga är om den här Olivia är en rökare? (klart hon är)
Citera
2026-06-21, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Joakim Lundell - ett överdrivet barn
https://youtu.be/MtwXffdHh4I?si=lhZHmF87_XP2Dhcg

Missa inte.
Premiär 21:00.

Glöm inte att prenumerera på Goatbrainkebab på YouTube.
Detta borde verkligen alla göra. Även de videor som inte rör Jockibpis SOC-papper är jättebra.

Och, du behöver rensa din inkorg.
Citera
2026-06-22, 00:09
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Joakim Lundell - ett överdrivet barn
https://youtu.be/MtwXffdHh4I?si=lhZHmF87_XP2Dhcg

Missa inte.
Premiär 21:00.

Glöm inte att prenumerera på Goatbrainkebab på YouTube.
Tycker det är så sjukt att han verkligen ljugit om allt, han har tom blandat in sin närmaste familj i lögnerna för att se bättre ut själv vem gör ens så? Bara en psykopat skulle få för sig något dylikt.

Men hans dagar är räknade, en psykopat förlorar alltid tillslut.
Citera
2026-06-22, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Detta borde verkligen alla göra. Även de videor som inte rör Jockibpis SOC-papper är jättebra.

Och, du behöver rensa din inkorg.
Instämmer.

Den är rensad.
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tycker det är så sjukt att han verkligen ljugit om allt, han har tom blandat in sin närmaste familj i lögnerna för att se bättre ut själv vem gör ens så? Bara en psykopat skulle få för sig något dylikt.

Men hans dagar är räknade, en psykopat förlorar alltid tillslut.
Bara en psykopat gör så.

Jag har inte sett honom göra någonting hittills som *motbevisar* att han är det. Han har redan förlorat.

Men Roine mår bra?
Senast redigerad av Pallal 2026-06-22 kl. 00:31.
Citera
2026-06-22, 07:32
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Halmstad sitter inne i Chrippas tråd och väver. Chrippa tar det nog lugnt, han har hela framtiden framför sig. En ung vacker brud, en söt dotter och en nyfödd bebis som väntar på honom när han kommer ut. Han kommer att dra ner skynket och avslöja allt som Jockiboi försökt dölja i alla år, och ingen kommer kunna stoppa honom denna gång. Chrippa väljer sin familj framför Jocke och det kan mytomanen inte tåla
Jocke har många gånger hotat med att ta livet av sig, men som Anjo säger att det kommer inte hända, för psykopater gör inte så

Vad händer när den åtalade sockvinnan berättar vem som mottagit hennes över 300 rapporter gällande Chrippas dotter?

Ja just det! Det hade jag glömt, blir det rättegång för henne?
Citera
2026-06-22, 08:04
Medlem
Citat:
Kan du ladda upp videon igen?
I brist på originalvideon: Jockes bortsprungna hund Simon har reagerat på den.
https://youtu.be/U168wJnri0Q?si=GSHRVq_lRTze2iOI
Citera
2026-06-22, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Ja just det! Det hade jag glömt, blir det rättegång för henne?

Helt missat, någon som begått tjänstefel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in