2026-06-21, 17:48
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Men fattar du inte att ni har blivit blåsta av sionisterna? SD gör som Israel säger, Israel säger att Sverige ska ta emot araberna som dom själva vill slippa. SD är dom största landsförrädarna genom historien och deras väljare är antingen helt jävla blåsta eller landsförrädare dom också. Det var aldrig meningen att SD skulle minska nån invandraring.

Precis. SD har sålt ut sig till personerna som ligger bakom massinvandringen och ”mångkultur” i Västvärlden.
Citera
2026-06-21, 18:03
Medlem
Steinarrs avatar
Han ljuger inte.

ASYLINVANDRINGEN är på rekordlåga nivåer.

Däremot kommer det invandrare via arbetskraftsinvandringen.
Citera
2026-06-21, 18:06
Medlem
ViribusUnitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viking12
Läste precis en artikel om SDs strategi framöver.

https://tt.omni.se/akesson-har-gar-sd-s-nya-roda-linjer/a/7pR5Qo

Där Jimmie Åkesson påstår att invandringen är så låg nu så de kan börja satsa på välfärdsfrågor. Är han helt verklighetsfrånvänd och tror invandringen är så låg eller snackar han bara skit för han har misslyckats totalt med den enda uppgiften svenska folket gav honom?

Det delas ut mer eller mindre lika många uppehållstillstånd idag som det gjorde när Tidö tog över. Visst asylinvandringen har minskat men totalen är lika hög. Känns som ett ganska naturligt steg, om man kollar på resten av Europa, att ett mer konservativ parti kommer växa fram nu. Så vad kommer bli nästa alternativ för de som vill minska invandringen till Sverige för det verkar inte som att SD vill göra det?

Ja, SD har sålt ut sig till Svenskt Näringsliv.

Nya partier kommer inte lösa något och har svårt att växa i Sverige dessutom. Jag tror tyvärr det behövs en större geopolitisk chock för att få restriktiv invandring till Sverige. Då kappvänder alla samtidigt.
Citera
2026-06-21, 19:07
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viking12
Vad för kompetens finns i Indien som inte finns i Sverige för att bli en bra foodorakrigare?

Sverige behöver inte Foodoracyklister: (FB) Först när svenskar cyklar för Foodora får vi mindre massinvandring?

Sverige behöver kompetensinvandring vilket Tidö roterat över till.

Men lycka till med ditt nya konservativa en-mans-parti, kommer säkert förändra Sverige i grunden.
Citera
2026-06-21, 19:32
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Nej. Han talar alltid sanning, precis som alla andra bidragstagare i riksdagen
Citera
2026-06-21, 19:37
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon
Ja att inte rösta på dem är enligt mig helt efterblivet.

Men såklart är tyvärr en del vänsterblivna.

De från MENA länderna förstår jag varför de röstar den sidan.

Övriga då?

Är det att de börjar känna sig oroliga för att bidragen ska dras in?
Så.. efterblivet, vänsterblivna och mena människor… det är alltså vad du väljer att svara på varför era väljare lämnar efter fyra år?
Du kan inte tänka dig att partiledningen gjorde ett uselt jobb?
Citera
2026-06-21, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Ja massinvandringen fortsätter och samtidigt hjälper SD borgarna montera ner vår välfärd. Men nu är det snart val och då är det plötsligt landet tvärtom vi lever i
Jag kan inte ens åka hiss utan att vara i minoritet. Jag har verkligen inte lust att rösta på SD igen när Åkesson står och säger att han inte har något problem med invandringen. Men jag skulle kunna rösta på nazister ( ironi) bara för att slippa MP som jag verkligen hatar.
Citera
2026-06-21, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViribusUnitis
Ja, SD har sålt ut sig till Svenskt Näringsliv.

Nya partier kommer inte lösa något och har svårt att växa i Sverige dessutom. Jag tror tyvärr det behövs en större geopolitisk chock för att få restriktiv invandring till Sverige. Då kappvänder alla samtidigt.
Kommer inte förvåna mig om han dyker upp på något Bilderberg eller WEF möte snart.
Citera
2026-06-21, 19:59
Medlem
AI-2000s avatar
SD pratade om folkutbyte inför Eu-valet. Folkutbytet fortsätter även om det handlar om medioker arbetskraft från Indien som vi importerar. Detta är en ödesfråga som inte ens SD verkar bry sig om.
Citera
2026-06-21, 20:12
Medlem
Twitterturkens avatar
Om Jimmie säger att upp är ner så instämmer alla hans väljare att det självklart är så.
Citera
2026-06-21, 20:13
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralRuskendrul
Så.. efterblivet, vänsterblivna och mena människor… det är alltså vad du väljer att svara på varför era väljare lämnar efter fyra år?
Du kan inte tänka dig att partiledningen gjorde ett uselt jobb?

Ja det svaret som ges eftersom personen i fråga har ALDRIG röstat på SD.

Men du får säkert det till något helt annat.

Blir det regimskifte återgår Sverige ned i skiten igen.
Citera
2026-06-21, 20:16
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon
Ja det svaret som ges eftersom personen i fråga har ALDRIG röstat på SD.

Men du får säkert det till något helt annat.

Blir det regimskifte återgår Sverige ned i skiten igen.
Okej, så väljarna som lämnar TIDÖ har aldrig röstat på SD?
Jag vet många som inte kommer rösta SD igen efter svikna vallöften och en partiledning som framstår som korrupt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in