Citat:
Ursprungligen postat av
Quandmeme
jag försöker också titta på hur dom beter sig.
idag körde en av dom bussen jag åkte med.
och häromdagen tog en av dom emot min beställning på mcdonalds.
Och du menar trafikolyckorna har inte ökat sen dom sattes bakom ratten?
Likaså snusket på McDonalds?
sist jag käka på McDonalds var det en somalier som krängde burgarna,, BigMacen kom utan bröd emellan lagren och brödet var inte grillat så den hade sugit i sig all saft och var som en disktrasa.
+
Det var så mycket fettstänk på locket att det såg ut som att den var plockad ur en papperskorg, skojjar inte. Den vidriga nonchalansen.