2026-06-16, 11:09
Medlem
Nu när folk börjar lära sig att för en muslim går Haditherna (värre än Koranen, den läses parallelt)
före svensk lag och reson, och börjar tröttna på deras utspel och kränkthet gloms det bort att dom faktiskt fick decennier av fritt spelrum att bevisa sig.

I decennier har media censurerat och trixat för att beskydda "minoriteter" (störst sekt i världen)
man har vitpixlat, man har omskrivit.
Under denna tid har "den moderata muslimen" som aldrig riktigt är moderat, kunnat få chansen att ändra sig och visa framfötterna via alla inkvoteringar och företräden.

Nu när svensken fått nog av alla chockartade händelser som börjar sippra fram, är dom "kräntka" ??

vad tycker ni om det
finns det nåt i religionen vi inte vet om?

Bonus
Vi tror dom bara läser Koranen, eller "tolkningar av Koranen" som den svenska översättningen heter
då den är omskriven/censurerad för Koranen får ju inte skrivas om enligt Allan.
Men här är vad dom egentligen läser, kan va anl till att dom inte lyckas integreras i nåt land på jorden
Senast redigerad av Klarint 2026-06-16 kl. 11:11.
Citera
2026-06-16, 11:37
Avstängd
"In the entire koran the words “Love” appear exactly zero times."

du får nog fler träffar om du söker på det arabiska ordet.
Citera
2026-06-16, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme

Men hur fick man 32.213 träffar på mörda och bekämpa då?
( “kill” and “fight” men nu pratar vi ju svenska i denna tråden)
Citera
2026-06-16, 13:23
Medlem
Nu läser jag väldigt sällan nyheter eller är med i svängarna över huvud taget. Så jag undrar lite var du får det ifrån att svenskar har fått nog och muslimer blir kränkta? Vad drar du dessa slutsatser ifrån? Några exempel? Jag är nyfiken bara och tror inte att du snackar skit.
I min mening så daltas det fortfarande med minoriteter.
Citera
2026-06-16, 13:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Klarint
Men hur fick man 32.213 träffar på mörda och bekämpa då?
( “kill” and “fight” men nu pratar vi ju svenska i denna tråden)

man kanske inte så mycket ska stirra sig blind på antal gånger ett ord dyker upp, det beror ju mycket på, ofta ett histroriskt sammanhang och ordets betydelse.

det kan ju vara allt från att man syftar på självförsvar till att man förbjuder dödande generellt.

därmed inte sagt att det inte finns delar av koranen som säkert kan ifrågasättas.
Citera
2026-06-16, 14:09
Medlem
Jag vet ingenting om koranen, dock vet jag att en muslim är extremt hjärntvättad och farlig och sånt passar sig inte i en civiliserad värld.

De är bättre de håller sig i öknen där de kan bedriva sin incest i fred och i bästa fall ha ihjäl varandra.
Citera
2026-06-16, 14:12
Medlem
Mad monks avatar
Dom är som alla tattare fullständigt beroende av en värd. När värden vill avlusa sig blir givetvis lössen upprörda. Läste lite av satansverserna av Salman Rushdie där står allt man behöver veta om denna groteska religion.
Senast redigerad av Mad monk 2026-06-16 kl. 14:14.
Citera
2026-06-17, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murmuration
Nu läser jag väldigt sällan nyheter eller är med i svängarna över huvud taget. Så jag undrar lite var du får det ifrån att svenskar har fått nog och muslimer blir kränkta? Vad drar du dessa slutsatser ifrån? Några exempel? Jag är nyfiken bara och tror inte att du snackar skit.
I min mening så daltas det fortfarande med minoriteter.
Han drar exempel från nazisters önsketankar och fantasier.
Citera
2026-06-17, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exploreuranus
Jag vet ingenting om koranen, dock vet jag att en muslim är extremt hjärntvättad och farlig och sånt passar sig inte i en civiliserad värld.

De är bättre de håller sig i öknen där de kan bedriva sin incest i fred och i bästa fall ha ihjäl varandra.

Isåfall är det bra att försöka läsa på lite om Koranen (eller läsa DEN och/eller haditherna) så har du bra argument i framtida diskussioner. Bättre än att bara säga "dock vet jag att en muslim är hjärntvättad"
Citera
2026-06-17, 11:47
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme

Tror inte det finns i det arabiska språket.
Helt ärligt när skulle kärlek vara närvarande i muslimska samhällen?
Männen mer eller mindre tvångsgifter sig med en kärring som inte har något att säga till om, hon får föda ungar till en man som mer eller mindre tvångsknullat henne sett från vårt perspektiv.
Hon är formellt helt underställd mannen och bakom stängda dörrar finns det inget som heter kvinnomisshandel och barnfridsbrott. Våldtäkt och att knulla sina egna barn är heller inget som någon utanför hemmets väggar har något med att göra och följdaktligen heller inget som någon säger något om.
Blir svårt älska dom barnen och sen uppfostra dom till att bli sammadan som antingen sig själv eller sin man.
Antagligen därför så många av araberna vi tillåter komma hit är schizoida vilket man blir när man inte får den grogrund man som barn behöver för att växa utvecklas till en fungerande individ.
Schizoida, speciellt som i dessa kulturer där det finns så många av dom kan säkerligen ge hela gruppen en skjuts mot det psykopatiska när det inte finns något eller någon som inte är som dom.
Jo jag vet att psykopater är tämligen medfött men 50% av massmördare i USA är schizoida så får det gro utan motkraft så kan det bli väldigt likt psykopati på ytan.
Visst sen är araber flockdjur vilket inte schizoida är men man måste inte vara enstöring för att vara schizoida även om det anses vara ett av de mer frekvent förekommande kriterierna.
Vår psykologi är trots allt av västerländsk snitt.
I Mellanöstern finns varken schizoida eller psykopater, dom är bara araber.
Citera
2026-06-17, 12:11
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Isåfall är det bra att försöka läsa på lite om Koranen (eller läsa DEN och/eller haditherna) så har du bra argument i framtida diskussioner. Bättre än att bara säga "dock vet jag att en muslim är hjärntvättad"

Det verkar ju dock inte vara något problem att alla vänsteridioter som försvarar islam hela tiden inte har läst varken Koranen heller haditherna.
Citera
2026-06-17, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Det verkar ju dock inte vara något problem att alla vänsteridioter som försvarar islam hela tiden inte har läst varken Koranen heller haditherna.

De finns såklart ja. Ingenting jag förnekar

Har själv ett par av de stora religiösa skrifterna här hemma, som jag har läst/vill läsa nån gång (Dhammapadda, Sataniska Bibeln, Tao-te-Ching, Nya Testamentet, Poetiska Eddan och Koranen)

Vad gäller sistnämda är det dels en svensk-språkig version ("Koranens budskap") och en mer salafistisk version (arabiska & engelska) som kommer direkt från Mecka (fick den gratis av nån konvertit) Minst sagt obehaglig läsning...
Senast redigerad av BigOrangeBunny 2026-06-17 kl. 12:39.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in