2026-06-20, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Jag känner #785 i verkligheten och jag måste lägga ett gott ord för honom, det är en väldigt schysst och intelligent kille som jag tycker det ser ut som han blivit lurad. Jag är för dumpen men just i detta fallet anser jag att lurendrejeri har skett!

Förresten en annan grej jag vill påpeka, många undrar varför det inte är fler utlänningar på dumpen och svaret är enkelt, dom är inte ute på internet på samma sätt som etniska svenskar är men i takt med att fler anpassar sig skulle jag gissa på att om dumpen finns kvar i 10 år till kommer vi om 10 år ha 99% med invandrarbakgrund på dumpen.

Din "kompis" blir tagen med skägget i brevlådan men på något sätt är han oskyldig och det är egentligen invandrarnas fel? Otrolig tankevurpa att få följa.
Citera
2026-06-20, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Spot on beskrivning! 👍 Lite spännande ändå att en snygg, lång och intelligent kille som #785 vill umgås med ett sådant pucko som Loopmelon. Vad kan #785 ha för utbyte av en sådan lågbegåvad varelse, undrar jag? Är han Loopmelons personlige assistent?

Jag får lite Kaptens vibbar, kan det vara någon slags focusförflyttning manipulation på gång, med ett nytt konto?

#785 snygg lång, intelligent??, nja lite pundar varning
Citera
2026-06-20, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Jag nämnde en gädda till Gipsy, som är intressant för honom 588. Och "Gipsy" pratar inte alls om gäddor i sina inlägg. Kanske tre ord om någon valfri, och 300 om Patrik och Sara.

Nej jag vill följa reglerna och enbart diskutera Dumpens knullgubbar. Visst jag har slängt in nån flört till Sara ibland men ber om ursäkt ifall hon tagit illa upp och det blir inget.

Jag vill ha information om Oxen i Mjölby #503, Spindelmannen på Aelanda så skriv allt du/ni vet!

Lite under bordet också om gädda #135. Här har vi alltså tre gäddor som inte kan visa sig online utan att fjortisar skriker om att bli av med oskulden, det var inte jag som sa det.

Hank #292 är också en fittmagnet.
Citera
2026-06-21, 01:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ber om ursäkt jag menade Arlanda, det är inte jag som satt den där jävla rubriken "Spindelmannen på Arlanda" utan Dumpen (jag gillar den dock, sötisen Sara i toppform). Det har ju bara brakat loss med tjockisar på Dumpen sen dess och alla har inte eget gäddnr men vi kan utgå ifrån att Sara ändå håller lite koll på bestarna.

Dumpen kör mer med kukar 2026 sen det begav sig vilket är underbart.

Gädda #588 är jag riktigt trött på efter ditt tjat.
Nä du, #588 är en poster boy för dumhet i sin mest elakartade form. Inte kan man väl tröttna på en sådan lågbegåvad dåre som bjuder på så många skratt?
Citera
2026-06-21, 01:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ber om ursäkt jag menade Arlanda, det är inte jag som satt den där jävla rubriken "Spindelmannen på Arlanda" utan Dumpen (jag gillar den dock, sötisen Sara i toppform). Det har ju bara brakat loss med tjockisar på Dumpen sen dess och alla har inte eget gäddnr men vi kan utgå ifrån att Sara ändå håller lite koll på bestarna.

Dumpen kör mer med kukar 2026 sen det begav sig vilket är underbart.

Gädda #588 är jag riktigt trött på efter ditt tjat.

Här har du. Bara att signa upp dig.

https://www.slutupp.se/kampanj/gor-raketmannen-till-ledare-for-motstandet-mot-dumpen/
Citera
2026-06-21, 03:52
Avstängd
Citat:
Här har du. Bara att signa upp dig.

https://www.slutupp.se/kampanj/gor-raketmannen-till-ledare-for-motstandet-mot-dumpen/
Jag gick in på den där länken och läste lite kommentarer om gädda #588 och det är sjukt hur man kan försvara någon som denne "man" man får ju rysningar och illamående
Citera
2026-06-21, 10:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Jag gick in på den där länken och läste lite kommentarer om gädda #588 och det är sjukt hur man kan försvara någon som denne "man" man får ju rysningar och illamående

Det är 588 själv som har skrivit flera kommentarer.
Citera
2026-06-21, 12:23
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Det är 588 själv som har skrivit flera kommentarer.
Ja, #588 är lite som en puffer fish - blåser upp sej rejält för att verka större. I själva verket är han en patetisk rättshaverist som inte har mycket att komma med. I den händelse att det faktiskt finns några riktiga följare med på hans korståg mot Dumpen, så vet vi att dom också är gäddor eller gäddsympatisörer. Ingen normalt funtad människa följer en sådan där jävla stolle.
Citera
2026-06-21, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM

Hur kan du inte fatta att det är skämtkommentarer?

Precis som själva ”namninsamlingen”.
Citera
2026-06-21, 15:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin

LOL, vilken patetisk ursäkt till "man" denne #588 är
Citera
2026-06-21, 17:12
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:

Skulle detta inte vara sant?! 🤣

Jag har ju ingen facebook men någon får gärna lägga ett par röster åt mig.
#588 är frälsaren. För dom som hamnat på Dumpen då. Och att han även har superförmågor som rättsjurist, data hacker mm stärker bara hans varunamn (Raketmannen/Raketcepet) ännu mer.
Senast redigerad av SaltKrabban 2026-06-21 kl. 17:19.
Citera
2026-06-21, 18:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

Jag måste verkligen tillstå att #588 är en jävla pajas, men det är på intet sätt någon garanti för att man är rolig. #588 verkar sakna humor helt och hållet, så jag kan svårligen föreställa mej att hans Don Quijote-fäktande skulle vara något skämt. Den enda egenskapen han faktiskt besitter är ren dumhet i kombination med en rejäl dos vanföreställningar. "Är du utredd för mytomani?" frågar Sara i konfrontationen. Dräpande! 😅
Senast redigerad av MisterClueless 2026-06-21 kl. 18:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in