2026-06-20, 13:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Jag känner #785 i verkligheten och jag måste lägga ett gott ord för honom, det är en väldigt schysst och intelligent kille som jag tycker det ser ut som han blivit lurad. Jag är för dumpen men just i detta fallet anser jag att lurendrejeri har skett!

Förresten en annan grej jag vill påpeka, många undrar varför det inte är fler utlänningar på dumpen och svaret är enkelt, dom är inte ute på internet på samma sätt som etniska svenskar är men i takt med att fler anpassar sig skulle jag gissa på att om dumpen finns kvar i 10 år till kommer vi om 10 år ha 99% med invandrarbakgrund på dumpen.

#785 ställer en fråga till vad han tror är en 13 åring om denne vill "knulla i helgen?" HUR kan det vara så att han blir lurad? Isåfall så blir alla andra gäddor lurade på samma sätt
Citera
2026-06-20, 13:47
Medlem
#785 vilken slingrig äcklig jävel.
Hur kan någon tycka att det är en schysst kille?
Inte ens hans mamma om hon fått veta.
Citera
2026-06-20, 13:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Stackars föräldrar som på det här viset får veta att morfar/farfar slickat eller fantiserat om att slicka deras bebis intima delar 🤮
Det är en stor familjetragedi,
Kan ju inte finnas någonstans han kan ta vägen?
#791 skriver uttryckligen i chatten att han "skulle vilja våldta en riktigt liten". Han vill gärna åka till Thailand med incestfamiljen och härja också. Han har varit där tidigare, men då blev det inget sex "tyvärr". Och så lågoddsaren - den äckliga jäveln gillar hundsex också. Att den här perversa grottmannen kan gå omkring ostraffat på Ängelholms gator är en gåta.
Citera
2026-06-20, 13:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tror inte man kan söka på det jag hade att komma med i Dumpens sökruta och ringa Sara och störa är uteslutet så denna tråd kändes naturligt att fråga i, det handlade trots allt om en gädda.

OT.

Raketen 588 kan du söka på.
Citera
2026-06-20, 13:55
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Jag känner #785 i verkligheten och jag måste lägga ett gott ord för honom, det är en väldigt schysst och intelligent kille som jag tycker det ser ut som han blivit lurad. Jag är för dumpen men just i detta fallet anser jag att lurendrejeri har skett!

Förresten en annan grej jag vill påpeka, många undrar varför det inte är fler utlänningar på dumpen och svaret är enkelt, dom är inte ute på internet på samma sätt som etniska svenskar är men i takt med att fler anpassar sig skulle jag gissa på att om dumpen finns kvar i 10 år till kommer vi om 10 år ha 99% med invandrarbakgrund på dumpen.
Är du dum på riktigt? #785 får vara hur jävla "schysst och intelligent" du vill, men han var inte intelligent nog att säja nej tack när han fick kontakt med en 13-åring. Istället körde han på i full fart. Han har verkligen inte blivit lurad. Om du på allvar tror det, så är det du själv som blivit lurad av #785.
Senast redigerad av MisterClueless 2026-06-20 kl. 14:17.
Citera
2026-06-20, 14:20
Medlem
Citat:

Haha , personen i fråga erkänner ju i videon så knappast att han blev lurad dit.. din mentalitet verkar vara att alla pedofiler kan dra åt helvete men om det är min vän som är det så gör jag ett undantag.....
Citera
2026-06-20, 16:37
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:

Han vill "ta safter" och fingra ett barn, men du tycker det är en schysst kille? #785
Citera
2026-06-20, 17:44
Medlem
https://www.instagram.com/dumpadumpennu/p/DZxuPljCBff/

Någon som vet vad raketkuken yrar om, i senaste inlägget?

Fattar ingenting.

https://dumpen.se/2025/04/02/raketmannen-linkoping-588/
Citera
2026-06-20, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Han vill "ta safter" och fingra ett barn, men du tycker det är en schysst kille? #785

Tycker ni är väldigt fördomsfulla, tänk om det är som han säger till omgivningen att hans fiender lurat dit honom och han har till och med visat konversationer på telegram som stödjer detta. Han är som sagt intelligent, schysst och en kille som jag litar på i vart fall 👍
Citera
2026-06-20, 17:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
https://www.instagram.com/dumpadumpennu/p/DZxuPljCBff/

Någon som vet vad raketkuken yrar om, i senaste inlägget?

Fattar ingenting.

https://dumpen.se/2025/04/02/raketmannen-linkoping-588/

Logisk gissning är att de sista två hjärncellerna har ruttnat av det gamla godiset från Hemmakväll.
Citera
2026-06-20, 18:27
Avstängd
Citat:
han har till och med visat konversationer på telegram som stödjer detta. Han är som sagt intelligent.

Då kan du skärmdumpa och visa det. Men det är inte särskilt intelligent att sexchatta med vad han trodde var ett barn. Rätt ointelligent faktiskt.

Men välkommen till tråden.
Citera
2026-06-20, 18:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Tycker ni är väldigt fördomsfulla, tänk om det är som han säger till omgivningen att hans fiender lurat dit honom och han har till och med visat konversationer på telegram som stödjer detta. Han är som sagt intelligent, schysst och en kille som jag litar på i vart fall 👍
Vi är inte det minsta fördomsfulla. Däremot verkar du helt urbota dum i huvudet om du på allvar tror att #785 är ett stackars offer som minsann är oskyldig och bara har blivit lurad av elaka människor. Tror du på jultomten också? En gädda blir inte lurad att chatta eller att ta sej till en träff med någon. En gädda chattar frivilligt på eget initiativ och anser att gäddbeteende är helt normalt. Att #785 verkar ha en helidiot till kompis förändrar ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in