Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Det finns gott om både fläsk och alkohol i nordvästra Stockholm. Sluta snacka skit.
Juste jo det finns en eritriansk bar på kista torg som serverar sprit. Dit är kul att gå som vit svenne

Eller du kanske mer tänker på Kungsholmen/Bromma när vi pratar om nordvästra sthlm. Lol
Men igen; är det något du önskar för hela Sverige eller väljer du den fega vägen och tänker att det aldrig kommer ske och därför inte behöver ha en s.k. rasistisk åsikt om det?