2026-06-21, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Samma sak där, du kommer fortsätta att säga att allt är fejk, bluff och cgi.

Det är ju bara att ta Apollo och Artemis II som exempel, du är ohjälpligt fast i ditt kaninhål.
Varför skulle jag inte tro på att SpaceX lyckas landa på månen?
Citera
2026-06-21, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon

Det får du nog fråga en psykolog om.
Citera
2026-06-21, 10:54
Medlem
Citat:
Det får du nog fråga en psykolog om.
Det är du som påstår det.
Citera
2026-06-21, 13:21
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:

Varför skulle du inte tro att Apollo landade på månen när det finns tusentals obestridliga bevis för att dom gjorde det?
Citera
2026-06-21, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Varför skulle du inte tro att Apollo landade på månen när det finns tusentals obestridliga bevis för att dom gjorde det?
Eftersom allting pekar på att dom aldrig var där. Artemis däremot kan ju vara äkta. Och SpaceX kanske kan lyckas landa på månen.
Citera
2026-06-21, 14:48
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Eftersom allting pekar på att dom aldrig var där. Artemis däremot kan ju vara äkta. Och SpaceX kanske kan lyckas landa på månen.

Allting? Är du säker på det? Har fortfarande inte sett ett enda tecken eller bevis på att någonting öht skulle vara fejkat, och det finns tusentals och tusentals obestridliga bevis på att vi var där.
Citera
2026-06-21, 14:48
Medlem
Citat:

Nu är du bara löjlig och på gränsen till patetisk. Det finns massor som tyder på att de varit där.

Det är ju en sak att du maniskt viftar bort alla bevis men du måste ju ändå vara medveten om att de finns och att många anser de pekar åt att vi har varit där.

https://en.wikipedia.org/wiki/Third-party_evidence_for_Apollo_Moon_landings
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-06-21 kl. 14:55.
Citera
2026-06-21, 17:18
Medlem
När det gäller bevis och synliga sådana:

1. Finns Uranus och Neptunus? Jag har sett bilder på dessa planeter men de kommer från NASA. Tror månlandningsförnekarna att det existerar himlakroppar långt bortom månen?

2. Om ni gör det, tror ni att NASA skickat "manicker" som fotograferat dessa? Borde ju inte gå när det är omöjligt att landa på månen.

Är det för mycket begärt att hoppas på seriösa svar? Givetvis, men jag gör det ändå...
Citera
2026-06-21, 18:48
Medlem
Citat:
Jag har ingen anledning att tro att månen är skum.

Det finns ingen vettig anledning att tro att vi inte har landat på månen.

Det finns ju bara en bunt ganska idiotiska påståenden som sedan länge är förklarade. Vajande flaggor, bibelsvärande, icke parallella skuggor, dockning, mångrus, saknade stjärnor, van allen ....

Har ni förnekare ens något vettigt att komma med?
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-06-21 kl. 18:51.
Citera
2026-06-21, 18:59
Medlem
Citat:
AI har sagt att bilderna är fejk. Om AI nu säger att bilderna är äkta så är det fixat för att folk inte ska börja fundera på varför man fejkade bilderna.

Med tanke på att alla AI numera säger att de inte är fejk så måste det enligt dig betyda att alla AI är "fixade". Även t.ex kinesiska DeepSeek.

Tycker du det låter vettigt och sannolikt? Att konspirationen inte bara omfattar NASA utan att även google, openai, microsoft och kinesiska staten är inblandade?
Citera
2026-06-21, 19:02
Medlem
Citat:
Med tanke på att alla AI numera säger att de inte är fejk så måste det enligt dig betyda att alla AI är "fixade". Även t.ex kinesiska DeepSeek.

Tycker du det låter vettigt och sannolikt? Att konspirationen inte bara omfattar NASA utan att även google, openai, microsoft och kinesiska staten är inblandade?
Jag tror inte att alla AI-program framtagna för bildanalys säger att bilderna som kontrollerades är äkta.
Citera
2026-06-21, 19:05
Medlem
Citat:
Jag tror inte att alla AI-program framtagna för bildanalys säger att bilderna som kontrollerades är äkta.

Kan du hitta en AI som säger att de är fejk? Kan du hitta en AI som säger att månlandningarna var fejk?
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-06-21 kl. 19:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in