2026-06-21, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det är din penis som har krympt.

Penis krymper inte såvida man inte är en tjackis/går på adhd-medicin länge, eller först på äldre dar 70+.
Citera
2026-06-21, 04:09
Avstängd
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Alla kroppsdelar blir väl mer slappa med åldern.

Ingen går fri från vad tiden gör.

Det var därför Gardell och Mark gjorde slut, Gardells fisring var visst så slapp att han kunde gömma en gummistövel intryckt i sin akterdel. Både fisringar och slidor blir slappa och uttöjda ju äldre personerna blir.
Citera
2026-06-21, 05:45
Medlem
mlon.eusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Jag tog en kvinnas oskuld när hon var 19, och hon blev gravid. Vi knullade både innan och efter att hon födde barnet, och jag kände faktiskt inte att hon var märkbart slappare efter förlossningen.

Hursomhelst så tappade vi kontakten, och nu 10 år senar så träffades vi igen och hade sex, och helvete vilken skillnad det var. Om hennes fitta greppade 8/10 när jag tog hennes oskuld, så var den nere på 6/10 efter första gången, men både före och efter födseln, och nu 10 år senare efter att hon enligt egen utsago har "legat med många andra män efter dig", så skulle jag säga att det var 2/10. Som att slänga en varmkorv i en korridor.

Har någon annan erfarit samma sak? Finns det några riktiga vetenskapliga studier på detta? Jag har hört många kvinnor (och cucks som Tomatkungen) påstå att "fittan är elastisk och återfår sin form efter varje ligg", men det tror jag fan inte efter detta.
Du får göra med henne som du gjorde med din mor,

du får ta henne i tvåan när fittan blir för stor.
Citera
2026-06-21, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Du har inte fundera på om kuken möjligen krympt genom åren? (jag saknar btw vetenskapliga studier på detta oxå)
Hahaha

Fantastiskt att se något som hade kunnat vara ett seriöst amne kan bli så slaktat pga trådstartarens mongoliditet. Flashback när det är som bäst.
Senast redigerad av RobertU 2026-06-21 kl. 07:06.
Citera
2026-06-21, 07:15
Medlem
Juli4s avatar
Citat:
Jag tog en kvinnas oskuld när hon var 19, och hon blev gravid. Vi knullade både innan och efter att hon födde barnet, och jag kände faktiskt inte att hon var märkbart slappare efter förlossningen.
Intressant trådstart, även om den i dagsläget saknar vetenskaplig tyngd. För att resultaten ska kunna betraktas som statistiskt signifikanta, snarare än bara anekdotiska, skulle studien behöva utökas med en kontrollgrupp och ett större urval. Din tes är dock mycket intressant att ta del av. Duktig pojke
Citera
2026-06-21, 07:18
Medlem
Citat:

Hursomhelst så tappade vi kontakten, och nu 10 år senar så träffades vi igen och hade sex, och helvete vilken skillnad det var. Om hennes fitta greppade 8/10 när jag tog hennes oskuld, så var den nere på 6/10 efter första gången, men både före och efter födseln, och nu 10 år senare efter att hon enligt egen utsago har "legat med många andra män efter dig", så skulle jag säga att det var 2/10. Som att slänga en varmkorv i en korridor.

Har någon annan erfarit samma sak? Finns det några riktiga vetenskapliga studier på detta? Jag har hört många kvinnor (och cucks som Tomatkungen) påstå att "fittan är elastisk och återfår sin form efter varje ligg", men det tror jag fan inte efter detta.

Det kan väl ha med att man ha blivit äldre? Din kuk var inte samma som var för 10 år sedan heller.
Citera
2026-06-21, 07:19
Medlem
Zaedrewss avatar
jo det är ju sant. Kvinnor bör akta sig för sådana som TS. Som har en sådan stor kuk att deras fitta helt plötsligt blir så stor. Fittan är ju en sak som måste anpassa sig efter omgivningen...
Citera
2026-06-21, 07:29
Medlem
Ratads avatar
Var kan man tanka ner din granskade avhandling i ämnet?
Citera
2026-06-21, 07:35
Medlem
Citat:

Eller också har kuken krympt.
Citera
2026-06-21, 07:43
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ja för mig är det definitivt bevisat. Jag beskriver min personliga upplevelse, och jag tror inte att det är möjligt att få en mer omfattande personlig upplevelse i ämnet än vad jag har gjort.
Du hade sex med en kvinna och 10 år senare hade du sex igen och då var hon slappare så det är nu bevisat?

Det är för mig nu bevisat att mänskligheten blivit bra mycket mer hjärndöd på kort tid.
Citera
2026-06-21, 07:51
Medlem
Nej den blir inte slappare av sex. Men liksom andra muskler behöver den tränas. Inte bara för sexets skull men också för att kunna hålla tätt. Som sagt det är en muskel. Den återgår efter sex till sitt vanliga tillstånd(ja det råkade bli en dålig ordvits). Den kan såklart bli slappare efter fött barn och när kvinnan blir äldre. Men 29 år är ju fortfarande ungt. Skulle kunna vara som så att hon fött fler barn som hon inte nämnt.
Citera
2026-06-21, 08:36
Medlem
Brajias avatar
Nej, bara din fleshlight som du tänjt ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in