2026-06-21, 00:36
Medlem
Jag tog en kvinnas oskuld när hon var 19, och hon blev gravid. Vi knullade både innan och efter att hon födde barnet, och jag kände faktiskt inte att hon var märkbart slappare efter förlossningen.

Hursomhelst så tappade vi kontakten, och nu 10 år senar så träffades vi igen och hade sex, och helvete vilken skillnad det var. Om hennes fitta greppade 8/10 när jag tog hennes oskuld, så var den nere på 6/10 efter första gången, men både före och efter födseln, och nu 10 år senare efter att hon enligt egen utsago har "legat med många andra män efter dig", så skulle jag säga att det var 2/10. Som att slänga en varmkorv i en korridor.

Har någon annan erfarit samma sak? Finns det några riktiga vetenskapliga studier på detta? Jag har hört många kvinnor (och cucks som Tomatkungen) påstå att "fittan är elastisk och återfår sin form efter varje ligg", men det tror jag fan inte efter detta.
Citera
2026-06-21, 01:04
Medlem
Queutards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Jag har hört många kvinnor (och cucks som Tomatkungen) påstå att "fittan är elastisk och återfår sin form efter varje ligg", men det tror jag fan inte efter detta.

Så finns det sådant som fittmuskler.
Citera
2026-06-21, 01:14
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Jag tog en kvinnas oskuld när hon var 19, och hon blev gravid. Vi knullade både innan och efter att hon födde barnet, och jag kände faktiskt inte att hon var märkbart slappare efter förlossningen.

Hursomhelst så tappade vi kontakten, och nu 10 år senar så träffades vi igen och hade sex, och helvete vilken skillnad det var. Om hennes fitta greppade 8/10 när jag tog hennes oskuld, så var den nere på 6/10 efter första gången, men både före och efter födseln, och nu 10 år senare efter att hon enligt egen utsago har "legat med många andra män efter dig", så skulle jag säga att det var 2/10. Som att slänga en varmkorv i en korridor.

Har någon annan erfarit samma sak? Finns det några riktiga vetenskapliga studier på detta? Jag har hört många kvinnor (och cucks som Tomatkungen) påstå att "fittan är elastisk och återfår sin form efter varje ligg", men det tror jag fan inte efter detta.

Du har inte fundera på om kuken möjligen krympt genom åren? (jag saknar btw vetenskapliga studier på detta oxå)
Citera
2026-06-21, 01:15
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queutard

Fittan är kvinnokroppens Arnold Schwarzenegger. Den har massor av muskler!

Exempelvis kan ridtjejer stänga tratten rätt ordentligt.
Citera
2026-06-21, 01:36
Medlem
Majsmannen2s avatar
Alla kroppsdelar blir väl mer slappa med åldern.

Ingen går fri från vad tiden gör.
Citera
2026-06-21, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queutard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Fittan är kvinnokroppens Arnold Schwarzenegger. Den har massor av muskler!

Exempelvis kan ridtjejer stänga tratten rätt ordentligt.

Jaha så ni tror att hon gjorde en massa övningar för fittmusklerna innan vi träffades när hon var 19, men av någon anledning slutade hon med detta efter att hon träffade mig? Det tvivlar jag kraftigt på, men jag ska fråga henne imorgon.

Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Alla kroppsdelar blir väl mer slappa med åldern.

Ingen går fri från vad tiden gör.

Hon är 29, inte 59.
Citera
2026-06-21, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Du är helt enkelt en idiot

Återkom när du har något annat än sorgliga personangrepp att komma med.
Citera
2026-06-21, 02:03
Medlem
Voloteas avatar
Jösses vad sura vissa blev i denna tråd. Det är väl fakta att fittan blir slapp efter mycket knull och ålder?
Citera
2026-06-21, 02:12
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Jösses vad sura vissa blev i denna tråd. Det är väl fakta att fittan blir slapp efter mycket knull och ålder?

nä, det stämmer inte.

att några raketforskarincels på fb skriver om detta så betyder det inte att set är "bevisat"

tippar väl på att det isf är eran kuk som blivit mindre, kanske bukfettet gör att ni inte kommer in lika djupt?
Citera
2026-06-21, 03:02
Medlem
rubin22s avatar
Citat:

Antagligen har du liten penis och hon haft större än din kuk efter dig.
Så din prinskorv kändes väl knappast för henne heller?
Senast redigerad av rubin22 2026-06-21 kl. 03:05.
Citera
2026-06-21, 03:11
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Det är din penis som har krympt.
Citera
2026-06-21, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenIPersilja
Sött.
Ännu en orörd (iaf av kvinnor) öppnar käften på fyllan.
Jättesöt.

Du låter som en som inte kan acceptera att kvinnokroppen förändras. Det kan ju lika gärna bero på åldern.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in