2026-06-20, 21:52
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pernambucano
Dom tillför inte ett piss sluta inbilla dig nu.

Det är subjektiv sak om man tycker olika experter tillför något. Du behöver inte tycka att de tillför något. Jag har en annan uppfattning och tycker att de tillför något.
Citera
2026-06-20, 21:56
Medlem
Hunden007s avatar
när tv4 har reklam och det alltid kommer socialdemokraternas reklam. ^^

Sedan John gudetti med.
Citera
2026-06-20, 21:59
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
john guidettis nya peruk. men den vägs upp av att han, åtminstone ibland, pratar utan wiggerbrytning när han har sin nya peruk. men det i sin tur vägs ned av att det som kommer över hans läppar är rent mumbojumbo

en annan grej med den här pinsamma människan; de här jävla åtbörderna han gör när han pratar. yngre blattetjejer gör så med händerna, oskicket kommer ursprungligen från USA:s negrar. det är feminint, blattigt och oerhört pinsamt. sitt normalt och prata, som en vuxen man
Citera
2026-06-20, 23:04
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
en annan grej med den här pinsamma människan; de här jävla åtbörderna han gör när han pratar. yngre blattetjejer gör så med händerna, oskicket kommer ursprungligen från USA:s negrar. det är feminint, blattigt och oerhört pinsamt. sitt normalt och prata, som en vuxen man

Hur menar du att han gör med händerna ? Fattar inte.
Citera
2026-06-20, 23:17
Medlem
Att proffs ofta skottar så högt över mål. Dom bör träna mer på att skotta lågt/nedåt.
Citera
2026-06-20, 23:22
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Hur menar du att han gör med händerna ? Fattar inte.

svårt att beskriva med ord, men tänk dig två negresser som argumenterar i ricky lake show
Citera
2026-06-20, 23:23
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
svårt att beskriva med ord, men tänk dig två negresser som argumenterar i ricky lake show

Jag fattar nu!
Citera
2026-06-20, 23:54
Medlem
Spelare som tar inkast fastän det är motståndarlaget som ska ha inkastet. Borde generera frispark tycker jag.
Citera
2026-06-20, 23:58
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Den där jävla seriefiguren Håland.
Citera
2026-06-20, 23:58
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
För lite etniska svenskar i svenska landslaget, varför spelar inte Thomas Brolin?
Brolin håller i TV4 VM-studion, med Siavoush Fallahi och Bjorn Borg. Gott så.
Citera
2026-06-21, 09:18
Medlem
Vet inte om fler kommentatorer sysslar med detta, men har lagt märke till att Chris kan ägna första kvarten åt att rabbla spelares rötter och indirekt vilka andra landslag de hade kunnat representera. Var och varannan spelare i de europeiska lagen har ju någon form av koppling till ett annat land.

Chris tycks behandla det på samma sätt som när man nämner moderklubbar i TV pucken, ungefär. Men här blir effekten snarare den motsatta. För mig förtar det bara landslagskänslan när man hela tiden påminns om att spelarna hade kunnat representera något helt ett annat land.

Det är väl egentligen bara bland de afrikanska lagen som han inte får möjlighet att "briljera" med den här typen av fakta...
Citera
2026-06-21, 11:14
Medlem
Arons avatar
Citat:

jag associerar det med att använda pekfingret på ett aggresivt sätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in