Citat:
Ursprungligen postat av
Provocative3.0
Jag vet inte var du bor men nu pågår fotbolls-VM och varenda pub/bar/resturang har fullt av öl.
Jag är ingen svensk gris som vill sitta på en krog och lyssna på allt oväsen och alla efterblivna personer som tittar på en fotboll alltså det är helt meningslöst jag ägnar mig åt helt andra saker. Jag ville ha en öljävel, att det ska vara så svårt? Jag måste alltså bege mig till en jävla krog och sitta där som en alkoholistpundare som ska ha sin fix? Jag får inte chilla hemma med dem ifred? Mycket obehagliga mentaliteter finns bland nordbor.
Svensk fotboll är död det är patetiskt hela landet är fyllt med miljoner araber och afrikaner och sen ska vi heja hurra för att sparka boll? Komigen vafan vem bryr sig om fotboll?
Ska alla fittor som kallat folk rasister för de kritiserat invandringen och utländska gärningsmän - ta på sig sverigetröja vifta sverigeflagga sjunga sverigeramsor och skrika hurra nå är det mål? Asså den sektliknande mentaliteten bland nordfolk är skrämmande.
Det känns nästan som att jag starta en tråd om att jag är emot pedofili och nästan majoriteten svenskar hoppar in och skriver att det är helt normalt och naturligt och det är bara att anpassa sig med framförhållning... helt overkligt.
Ska jag sitta på en krog bland massa svenska grisar och andra invandrarmixar som låtsas heja på sverige kom igen det är ju inte ens svenskar i majoritet på stan? Så när Sverige gör mål ska alla invandrarmän hångla öppet på stan och på krogen med sina svenska flickvänner? Asså detta är ingen syn jag vill ha framför mig jag vill bara dricka en öl ifred inte gå på krogen där ni sjuka alkoholistgriser sitter och tittar på fotboll eller om det är farmen på svt.