Citat:
Ursprungligen postat av
petroliumxx
Myndigheter har bestämt att bron ska sprängas,för att förhindra hopp från den.
Synd på en så vacker bro, men då den lockar till sig folk som på ett eller annat sätt förolyckas så är det nog det bästa att göra att förinta den.
Hoppas åtminstone domar för dråp faller på de tre killarna som skulle ansvara för att tjejen var säkrad inför hoppet.
Kan det vara att det var en tjej som skulle hoppa som distraherade?
Att alla de tre killarna, var och en för sig och alla tillsammans, tänkte med det lilla huvudet?