Citat:
Ursprungligen postat av
Villekulla90
Eller hur? De brukar ju hoppa själv, möjligen ha en person stående bakom som stöd och hjälp. Är det här ett "nytt" sätt att hoppa bungyjump, 2 som håller henne som en säck över huvudet och en tredje som skjutsar iväg hennes ben. Som gjort inte annat för att alla ska ramla ner på den smala avsatsen, idiotiskt

ville de speeda upp tiden, "stå inte där och vela, nu kastar vi ner dig".
Jag hittade nu att det kallas Superman pose. En pose som verkar förekomma även i andra sammanhang.
Man ska alltså leka Stålmannen🙄
Expressen hade händelsen uppe på sin sida i kväll, lite kort:
Tre anställda på bungyjump-företaget greps misstänkta för mord efter händelsen, rapporterar lokala medier. Enligt polisen kunde två av dem inte minnas vad som hänt innan händelsen och varför repet inte var fastspänt. Fallet är under utredning.
Personalen som jobbade där hade kläder med företagsnamnen Entre Cordas och Ih Voei och det ska tydligen tas bokningar trots denna händelsen.
Priset för att hoppa(förutom döden, då)ska vara
£26,50 (
€30,68)
Källa: Irish Mirror