Citat:
Ursprungligen postat av
LimitedByAsholes
En av de mest korkade trådarna i forumets historia.
För det första hur vet man att ingen har åkt ner?
Ska man först meddela det här på Flashback att man åker ner?
För det andra så tycks trådskaparen inte ens förstå att det finns inget att åka till, eftersom det är inget krig utan en ren slakt som judarna ägnar sig åt.
Ivrigt applåderade av en del idioter som dyker bokstavligen upp i varje tråd och hejar fram sitt kära Israel.
Kan ni inte bara dra åt helvete en gång för alla och lämna Sverige och bosätta er på Västbanken...

Ja, ni har hävdat att det visst kan ha funnits folk som åkt ner och krigat, men inte en enda av er har gett ett exempel plus att jag trots digert sökande inte funnit en enda så troligtvis är det som jag säger att det inte funnits någon.
Före 2023 fanns det möjligheter att åka till Gaza, då hade kriget pågått i 75 år. Och jag ställer samma frågor till dig som jag gjorde ovan:
– Det sägs pågå ett folkmord i Gaza. Inget folkmord har slutat genom avtal utan alltid har militära interventioner krävts för att få stopp på det
– Inga av de insatser man hittills gjort har fått slut på konfliken och ockupationen, utan tvärtom har konflikten pågått i snart 80 år. Det måste ses som att dessa metoder inte fungerar
Det idiotiska i sammanhanget är huruvida du kan svara på detta eller ej helt utan känslostormar.