Citat:
Ursprungligen postat av
TheJesuit
Ett hjullager kanske?
Jobba lite med din svenska: stor bokstav, punkt och kommatering gör det mycket enklare att läsa dina texter.
Håller inte med om hjullagret.
Däremot instämmer jag i din klagan på det skrivna språket.
Men det är inte så lätt när man genomlidit den moderna svenska skolan - kanske är ts nysvensk?
Han kör förmodligen som han skriver!
