Citat:
Ursprungligen postat av
Stiffinger
Möjligt, men det fungerar på olika sätt, och smakar olika.
Tror dock att tanten i ts inte fick en sprutorgasm.
Inte "möjligt". Det är så.
Det har gjorts många studier på det. Det fungerar på samma sätt på det viset att 99,99% (eventuellt 100%) av vätskan kommer från urinblåsan. Det går genom samma kanal från samma ställe, och är alltså de facto exakt samma sak, om än bara lite mer spektakulärt. Läs länkarna.
Men det smakar alltså olika? Det betyder alltså att du smakat både din partners vanliga kiss samt fontänkiss. Vet du att man kan köpa galon-lakan på apoteket? Det är ett hett tips.
Jag har också överraskats av kissfontäner tidigare. Inget jag uppskattat, men accepterat. Inte i munnen dock och har inte smakat. Men det var innan jag lärde mig att det är rent kiss. Nu för tiden är det nej tack.
Men du behöver inte lita på vad jag säger eller alla hundratals forskare och studier.
Jag tycker du ska göra ett eget experiment bjuda din partner på sparris. Sen smakar du på fontänkisset, samt på det vanliga. Se om det är nån skillnad, så kan du väl rapportera tillbaka här sen.
Vem vet, du kanske är som en urin-sommelier som kan utröna den där mytomspunna eventuella pyttlilla vätskan från körteln som kallas "kvinnans prostata", som vissa studier påstår eventuellt kan finnas.
Jag poppar popcorn så länge...