2026-06-19, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
Kvinnlig urinering är en myt. Det är egentligen orgasm
Det smakar olika.

Men nu handlade inte tråden om det. Troligen urinerade kvinnan. Det vore intressant att få veta lite mer om vem hon var, om hon tillhörde sällskapet? Kanske en farmor som gick bananas, eller var det en granne som bara dök upp? Kanske en gäst på samma restaurang? Hade kvinnan något sällskap, och var dom lika packade?
Senast redigerad av Stiffinger 2026-06-19 kl. 23:26.
Citera
2026-06-20, 00:19
Medlem
Skafferns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Det smakar olika.

Men nu handlade inte tråden om det. Troligen urinerade kvinnan. Det vore intressant att få veta lite mer om vem hon var, om hon tillhörde sällskapet? Kanske en farmor som gick bananas, eller var det en granne som bara dök upp? Kanske en gäst på samma restaurang? Hade kvinnan något sällskap, och var dom lika packade?
Riktigt.

Tanten blev tydligen "kontrollerad" och "misstänkt" av polisen på plats.
Något säger mig att det hade varit annorlunda om en gammal gubbe gjort samma sak emot en 20 årig tjej
Citera
2026-06-20, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
Riktigt.

Tanten blev tydligen "kontrollerad" och "misstänkt" av polisen på plats.
Något säger mig att det hade varit annorlunda om en gammal gubbe gjort samma sak emot en 20 årig tjej
Absolut, och jag skäms över att jag mest ser det komiska i situationen, men självklart är det lika illa när en kvinna begår övergrepp på en man som tvärt om.
Citera
2026-06-20, 00:27
Medlem
tycker det var ofint att nobba tanten.
han borde väl kunnat iaf släta av henne lite efter hon pissat klart.

finns inget ansvar eller driv i nån unge längre.

på min tid hade jag såklart vart artig o tungkysst ett litet tag. hon känner sig säkert ensam o på fyllan blev det fel. vem har inte gjort såna där saker ärligt talat på fyllan?

det här borde linda skugge ta upp så det blir nån slags jävla ordning!
Citera
2026-06-20, 00:44
Medlem
Citat:
Det är helt enkelt inte samma sak. Tror mer på att hon urinerade än att hon fick en fontänorgasm.
Same thing. Den ena är bara mer spektakulär.
Citera
2026-06-20, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Same thing. Den ena är bara mer spektakulär.
Näe, det ena är så långt ifrån det andra så du kan inte ana. Man bäddar inte sängen med plast och frottéhanddukar för att man riskerar att partnern ska kissa på sig. Men det kanske tanten borde göra. Tanten i ts kissade.

Jag brukar inte prata om sex här. Men när det blir som ett varmt blött vattenfall där ner, så förstår du skillnaden.

Det är liksom en sak som alla borde ha på sin lista.
Senast redigerad av Stiffinger 2026-06-20 kl. 00:57.
Citera
2026-06-20, 00:57
Medlem
Citat:
Näe, det ena är så långt ifrån det andra så du kan inte ana. Man bäddar inte sängen med plast och frottéhanddukar för att man riskerar att partnern ska kissa på sig. Men det kanske tanten borde göra. Tanten i ts kissade.
Faktiskt tvärt om. Det är så nära det andra att du uppenbarligen inte kan ana.

https://www.verywellhealth.com/squirting-5186847
https://www.salon.com/2022/09/20/dye-anatomy-study-urology/

"The fluid does not originate from the vagina, but rather the urethra, primarily involving the bladder (det är kissblåsan, kompis). Some studies suggest that nearby Skene’s glands, also known as the "female prostate," may contribute a small amount to this release.2"

Fontänorgasm är i princip 99,99% urin. Hemskt ledsen att informera dig om att någon har kissat dig i munnen och du trott att det var nåt annat...

Jag tycker verkligen du ska bädda sängen med plast och handdukar om din partner ska kissa på dig eller i sängen. Vare sig det är på det vanliga kiss-sättet, eller det mer spektakulära fontänkiss-sättet.

Hang in there, buddy!
Citera
2026-06-20, 01:00
Medlem
Citat:
Hang in there, buddy!
Möjligt, men det fungerar på olika sätt, och smakar olika.

Tror dock att tanten i ts inte fick en sprutorgasm.
Citera
2026-06-20, 01:01
Medlem
Män är ganska vidriga. Så fort kvinnor pratar om sexualbrott påstår de att de själva minsann allihopa har mängder av personliga erfarenheter av utsatthet men så fort en man utästts, hånar män honom någpt extremt.

Det är givetvis inte kul att män utsätts för sexuella ofredanden. Faktiskt aldrig särskilt roligt.

Ni blir inte mer manliga för att ni utsätter manliga brottsoffer för häckel. Finns inte minsta skäl till varför det skulle vara kul när brottsoffret är en 20 årig man, för det är det inte.
Citera
2026-06-20, 01:11
Medlem
Citat:
Möjligt, men det fungerar på olika sätt, och smakar olika.

Tror dock att tanten i ts inte fick en sprutorgasm.
Inte "möjligt". Det är så.

Det har gjorts många studier på det. Det fungerar på samma sätt på det viset att 99,99% (eventuellt 100%) av vätskan kommer från urinblåsan. Det går genom samma kanal från samma ställe, och är alltså de facto exakt samma sak, om än bara lite mer spektakulärt. Läs länkarna.

Men det smakar alltså olika? Det betyder alltså att du smakat både din partners vanliga kiss samt fontänkiss. Vet du att man kan köpa galon-lakan på apoteket? Det är ett hett tips.

Jag har också överraskats av kissfontäner tidigare. Inget jag uppskattat, men accepterat. Inte i munnen dock och har inte smakat. Men det var innan jag lärde mig att det är rent kiss. Nu för tiden är det nej tack.

Men du behöver inte lita på vad jag säger eller alla hundratals forskare och studier.
Jag tycker du ska göra ett eget experiment bjuda din partner på sparris. Sen smakar du på fontänkisset, samt på det vanliga. Se om det är nån skillnad, så kan du väl rapportera tillbaka här sen.

Vem vet, du kanske är som en urin-sommelier som kan utröna den där mytomspunna eventuella pyttlilla vätskan från körteln som kallas "kvinnans prostata", som vissa studier påstår eventuellt kan finnas.

Jag poppar popcorn så länge...
Citera
2026-06-20, 01:13
Medlem
Citat:
Men det smakar alltså olika? Det betyder alltså att du smakat både din partners vanliga kiss samt fontänkiss.
Ja. Färgen skiljer sig också.

Vad fan, trodde faktiskt att folk här varit med om lite mer än ett vanligt tonårsligg.
Senast redigerad av Stiffinger 2026-06-20 kl. 01:17.
Citera
2026-06-20, 01:15
Medlem
Citat:
Ja. Färgen skiljer sig också.
Fast hade du läst länken jag skickade, så testade de just att fylla urinblåsan med typ bläck/karamellfärg och det som kom ut vid fontänorgasm hade samma färg som det vanliga urinet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in