2026-05-26, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buskkungen12
@imorrn

Hela förra året och början på detta år hade jag dessa med brytskåra. Här om dagen köpte från göteborg de hade inte brytskåra sen käka de blev skum allt som säljs i den staden man måste testa med sticka elr nått innan man käkar. Jag är från Stockholm har alltid löst äkta varor från folk med recept. Fick ep av santeria käka 300mg sen fick jag ep av dom röda också käka bara 225 så jag varnar er det är inte tram .Tack för svaret bror och ta hand om dig.

Vad menar du att det är som du får kramp av om det inte är tram? Det.är ju den enda opioiden som kan ge epileptiska anfall.

Dom gröna/vita tram är toppen ju! Mycket bättre än dom platta runda med brytskåra som smälter i munnen eller dom röda underdosdrade från sandoz.
Citera
2026-05-28, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Vad menar du att det är som du får kramp av om det inte är tram? Det.är ju den enda opioiden som kan ge epileptiska anfall.

Dom gröna/vita tram är toppen ju! Mycket bättre än dom platta runda med brytskåra som smälter i munnen eller dom röda underdosdrade från sandoz.
Finns annat man kan få kramp av inte bara tram,plus har käkat tram länge har bara fått av dessa två santeria och dom röda indiska. Dom nya sandoz utan brytskåra är skumma, fick tag på ett par EG och kan säga det är stor skillnad.
Citera
2026-05-29, 00:21
Medlem
mindwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glock21
royal röda är de fentanyl i så inte konstigt att du nodda

Tyvärr inte har gått på fenta för länge sen, helt underbar i rätt dos, så mkt att man blir mysig glad å nöjd, men inte noddar.

Summasumaru: nej dom är väldigt olika i ruset och framför allt längden på ruset så vinner royal, roligare att va påverkad länge(:

Mvh MW
Citera
2026-05-30, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengrakatten
Någon som stött på fake Sandoz? Hur brukar de se ut till skillnad från de ”riktiga”? Är tabletterna vita?

Tack på förhand

De är vita på ena sidan, gröna på andra. Ingen brytskåra sålänge de inte har utgångsdatum 2025 eller tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av Buskkungen12
Hej Jag har fått tag på sandoz 200mg vit gröna men dom har ingen brytskåra som ett para andra jag käkade för ett år sen, så jag undrar om dom är fejk?

Hoppas jag kan få ett svar snabbt tack.

Dom har inte längre brytskåra.
Citera
2026-05-30, 16:23
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta

Lite offt, men fentanyl kan man få kramanfall, går också på seretoninet som tram gör. Även om det är mer ovanligt än kramp på tram.
Citera
2026-06-18, 20:59
Medlem
Är det farligt att ta 300g på en gång? Tog 200 på en gång i förmiddags. Kände inte så mycket. Har fyllt på med 100g några gånger under dagen, men känner inte den eufori som jag har känt innan när jag tagit. Har endast tagit 2 gånger innan. Jag röker oxå,hasch från morgon till kväll men det gjorde jag även dom andra gångerna
Citera
2026-06-20, 00:00
Medlem
Yo!

Oerfaren ”trammare” här, men gått på Oxy (50-70mg/dag) i några år (recept av läkaren). Läkaren fick fnatt och ville ge mig anti-inflammatoriskt istället. Fick ett par tramadol Santeria av en polare 200mg. Ser ut som original tram.

Vad säger ni om dessa ”Santeria” som är typ hemma pressade?

Edit: Dessa är ifrån Malmötrakterna
Senast redigerad av trollarenn 2026-06-20 kl. 00:30.
Citera
2026-06-25, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollarenn
Yo!

Oerfaren ”trammare” här, men gått på Oxy (50-70mg/dag) i några år (recept av läkaren). Läkaren fick fnatt och ville ge mig anti-inflammatoriskt istället. Fick ett par tramadol Santeria av en polare 200mg. Ser ut som original tram.

Hur var dom? Mycket fake santeria med fake tram just i dessa.
Citera
2026-06-25, 20:37
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastaman33
Hur var dom? Mycket fake santeria med fake tram just i dessa.
Santeria är inte tillverkat av någon företag som tillverkar mediciner.
Det är en underground produkt.
Citera
2026-06-25, 20:40
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollarenn
Yo!

Vete fan vem som tillverkar Santeria. Någon gäng från Holland?
Det är skillnad på olika batchar Santeria.
Fanns såna som fick folk att må väldigt dåligt på.
Fråga din polare?
Citera
2026-06-29, 00:01
Medlem
Tjena alla! en fråga, kan jag ta mitt melatonin jag tar i vanliga fall även på talle? Det var 4h sedan jag intog tallen nu.

Tacksam för svar!
Citera
2026-06-29, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leffo17
Tjena alla! en fråga, kan jag ta mitt melatonin jag tar i vanliga fall även på talle? Det var 4h sedan jag intog tallen nu.

Tacksam för svar!
Vet att det är sent…. Men försöker ändå kan nämligen inte slagga. Men är paranoid över att blanda med melatoninet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in