Nja.
Midsommar är midsommar, det kommer vi inte ifrån än hur vi vrider historiens rubriks kub.
Men det finns ju folk som blir
för packade också på just midsommar.
Börjar tafsa på grannfrun eller någons dotter, eller ännu värre säga att man röstar på Sossarna, ska detta då anses vara normalt för att det är
midsommar ... nej fyfan.
Misstro mig inte, jag dricker och jag dricker rejält...inte blir jag ett as för det.
Men ursäkten att kunna skylla på att det är
midsommar - "Du vet...det är bara Berra.."
Bjuder på ett klipp:
https://www.youtube.com/watch?v=bAY8ESQHkY4
Är Berras beteende OK för att det är
midsommar ? - Knappast.
Diskutera i små grupper och gör en Powerpointpresentation.