2026-06-19, 08:22
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Och mannen är så naiv att han tror att han är attraktiv?
Kallas byteshandel min käre vän, det en har har inte den andre och vs.
(Kör inte med det, men vet precis hur det fungerar)
Citera
2026-06-19, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Kallas byteshandel min käre vän, det en har har inte den andre och vs.
(Kör inte med det, men vet precis hur det fungerar)
Jo jag håller med om det. Jag undrar bara om den 60-årige mannen lurar sig själv att tro att den 19-åriga kvinnan finner honom attraktiv.
Citera
2026-06-19, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Kan inte avslöja dig för att jag inte är i den åldern men jag vet att det går neråt för oss runt 35 ish..

Tar du testosteron eller nåt?

Fast nu när jag tänker efter farsan är 60+ och han är kåt dom fan efter kvinnor..

Blir man så vid den åldern? Jag har hört att gamla blir som tonåringar i sinnet men vet inte hur resten fungerar

Du kanske inte ljuger 🤔
Nej, jag ljuger inte. Det känns olyckligt att jag attraheras av unga kvinnor och att de inte attraheras av mig. Du ska veta hur jag blir efter en tur på stan i dessa tider när tjejer i 20-30 årsåldern går i klänningar, bara ben... Eftersom dessa inte tänder på mig känns det liksom onödigt att jag tänder på dem. Tar inget testosteron eller annat.
Citera
2026-06-19, 08:33
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Jo jag håller med om det. Jag undrar bara om den 60-årige mannen lurar sig själv att tro att den 19-åriga kvinnan finner honom attraktiv.
De flesta inblandade vet nog vad de ger sig in på. Epstenin typ. Nu gav han sig på småtjejer så kanske ett dåligt exempel, han förstod i alla fall säkert att de inte var ute efter hans kropp.

Missförstå mig rätt, han var ett svin och förtjänade att ..dö, ta livet av sig?
Citera
2026-06-19, 08:36
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Fula gubbar, unga tjejer är en sorts byteshandel. Om tjejerna inte är underåriga är de medvetna om vad de ger sig in på, de får vinst på att suga gammal gubbkuk krasst sett.

Liksom inte Åke 60 år på parkbänken som får unga tjejer. Torkel 60 med Ferrari i garaget och sommarhus i skärgården kan gå an... ett tag.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-06-19 kl. 08:40.
Citera
2026-06-19, 08:39
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamHelge
Nej, jag ljuger inte. Det känns olyckligt att jag attraheras av unga kvinnor och att de inte attraheras av mig. Du ska veta hur jag blir efter en tur på stan i dessa tider när tjejer i 20-30 årsåldern går i klänningar, bara ben... Eftersom dessa inte tänder på mig känns det liksom onödigt att jag tänder på dem. Tar inget testosteron eller annat.

Du spanar i alla fall in vuxna kvinnor, de allra flesta män är ju - likt mig själv - rejält gubbsjuka och dreglar även över tajta tonårsjäntor.
Citera
2026-06-19, 08:44
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Pojkar är väl fertila sedan den första nattliga utlösningen, vid 9 år kanske? Man vill inte ligga med nioåringar för det.

Samt män över 55 har ofta svårt att bibehålla erektion och svårt att komma. Ett djävla jobb mest.
Här har vi en qvinna som uppenbarligen har testat spannet 10–55 och kan sammanfatta: 9 år – nej tack, 55 – djävla jobb. Däremellan har du tydligen haft fullt upp. Naturen kanske inte var så dum ändå?

Som traditionalist är jag mest imponerad av att du hunnit göra en så grundlig empirisk studie av hela det manliga åldersspannet. Från 10 till 55 – det är dedikation. Jag antar att någonstans där emellan funkade det?

Finns det mot förmodan någon ålder på en man eller pojke som du inte är bekant med sedan tidigare så tänker jag att ikväll kan vara ett utmärkt tillfälle att bocka av ännu en sexpartner. En så klok, stark och frigjord kvinna som du klurar nog ut något. Glad midsommar!
Citera
2026-06-19, 08:47
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Hon är bara en Ferrari i hans garage.. Kanske orkar han köra henne en bit också?
Byteshandel.
Citera
2026-06-19, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Här har vi en qvinna som uppenbarligen har testat spannet 10–55 och kan sammanfatta: 9 år – nej tack, 55 – djävla jobb. Däremellan har du tydligen haft fullt upp. Naturen kanske inte var så dum ändå?

Som traditionalist är jag mest imponerad av att du hunnit göra en så grundlig empirisk studie av hela det manliga åldersspannet. Från 10 till 55 – det är dedikation. Jag antar att någonstans där emellan funkade det?

Finns det mot förmodan någon ålder på en man eller pojke som du inte är bekant med sedan tidigare så tänker jag att ikväll kan vara ett utmärkt tillfälle att bocka av ännu en sexpartner. En så klok, stark och frigjord kvinna som du klurar nog ut något. Glad midsommar!
Fast det var ju nej tack till pojkbarnen fast de sannolikt är fertila, så de har jag inte testat.

Annars blir det ju så om man mest ligger med jämnåriga (och några äldre) att man hunnit med att ligga med olika åldersspann eftersom man själv befunnit sig i de spannen. Inte så konstigt va?
Citera
2026-06-19, 09:22
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Fast det var ju nej tack till pojkbarnen fast de sannolikt är fertila, så de har jag inte testat.

Annars blir det ju så om man mest ligger med jämnåriga (och några äldre) att man hunnit med att ligga med olika åldersspann eftersom man själv befunnit sig i de spannen. Inte så konstigt va?
Föredrar en kvalitativ approach, jag får väl acceptera att du tänker kring sex mer i termer av kvantitet. Är det inte en ganska trotsigt barnslig inställning feminismen tar? Om ett "patriarkalt" ideal/kvinnostereotyp är oskulden, så av ren trots för att vara inversen av konservatism, så lever feminister sina liv så lösaktigt att det vänder sig i magen på normala män bara av att tänka på den moderna kvinnan och hennes inställning till sexualitet och relationer.
Citera
2026-06-19, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Föredrar en kvalitativ approach, jag får väl acceptera att du tänker kring sex mer i termer av kvantitet. Är det inte en ganska trotsigt barnslig inställning feminismen tar? Om ett "patriarkalt" ideal/kvinnostereotyp är oskulden, så av ren trots för att vara inversen av konservatism, så lever feminister sina liv så lösaktigt att det vänder sig i magen på normala män bara av att tänka på den moderna kvinnan och hennes inställning till sexualitet och relationer.
Haha trots-ligga var nåt nytt 🙂

Eller så har man bara haft ett antal partners i olika åldrar. Rätt normalt. Alla kan inte vara incels vet du.
Citera
2026-06-19, 09:36
Medlem
Män som 50 eller 60 år ska inte barn. Ska mannen vara 70 år när ungen tar studenten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in