Citat:
Ursprungligen postat av
semen.12
Slöjproblemet ..Jag måste få säga att vi ser 100% mer slöjor i dag än för 5 år sedan.
Jag hoppas att det är ett övergående mode? Kvinnor som inte hade skit på skallen som 25 åringar har börjat att bära det i dag som 30 åringar 2026.
Jag hatar att muslimer ska få ta över mer och mer. Vill Ni inte leva som vanliga Svenskar åk hem!
NINJAS
Alla som inte röstar höger vill indirekt detta, men många är inte smarta nog att förstå det.
Allra helst ska folk så klart rösta SD så vi kan göra något åt detta problem, men i alla fall på något av högersidans partier.
Men som vanligt krävs det att folks ska se det i vitögat innan de fattar. De kan inte räkna ut vad som händer själva utan måste få sitt bostadsområde utbytt mot kriminella invandrare, utsatt för rån, våldtäkter och annat innan de förstår allvaret.
Nästan allt som SD varnat för i 15 år har hänt, men det finns mycket kvar som kan hända om man låter vänstersidan regera. MP och V vill ju ha nästan fri invandring och V hatar ju dessutom judar, men älskar islamister. Hur mycket värre kan det bli? Att ens V sitter i riksdagen övergår mitt förstånd.
MP är mer förståeligt på grund av allt miljösnack, men om folk tittar förbi bara miljön och lyssnar på deras övriga politik så borde de fly långt från det partiet.