Jag minns en gång när jag jobbade natt på ett boende. Kvällspersonalen hade precis rapporterat över till mig och gått hem.
Jag var nu ensam personal på avdelningen, gjorde mig en kopp kaffe och såg att det precis började en film på TV när jag satt mig ner med den.
Vad var det då? Jo...
Snakes On A Plane 
Jag hade aldrig sett den förut och visste inte alls vad det var. Jag tror till och med jag missade titeln på den där i början, så inte ens den kunde skvallra om kvalitén på filmen. Ju längre jag kollade, desto mer insåg jag att det här var en riktig jävla skitfilm
Det är inte
den sämsta film jag sett, men ja... den kvalar definitivt in
bland de sämsta jag sett.