2026-06-18, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ingen ny The raid alltså, ska ge den en chans när den gå att streama. Hade fått för mig att det var en Indonesisk produktion trist att det inte var så.

Tyvärr inte i närheten av The Raid. Hoppas du får ut något av den ändå. Notera t ex hur fjösigt det framstår när Furiouskinesen vispar runt med en hammare jämfört med hammer girl i Raid 2 när hon fullkomligen bankar skiten ur alla och envar.
Citera
2026-06-18, 22:43
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hantverkshasch
Tyvärr inte i närheten av The Raid. Hoppas du får ut något av den ändå. Notera t ex hur fjösigt det framstår när Furiouskinesen vispar runt med en hammare jämfört med hammer girl i Raid 2 när hon fullkomligen bankar skiten ur alla och envar.

Ska se den med ett öppet sinne även om du gjort mig lite orolig. Antar att du sett The night comes for us på Netflix annars är det ett hett tips.
Citera
2026-06-20, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ska se den med ett öppet sinne även om du gjort mig lite orolig. Antar att du sett The night comes for us på Netflix annars är det ett hett tips.

Den har jag sett och det var något sådant jag hoppades på när jag såg The Furious.
Citera
2026-06-20, 19:29
Medlem
urverksapelsins avatar
Uwe Boll har tydligen kommut ut med en ny film, Citizen Vigliante. Den skall tydligen ha blivit kontroversiell. Någon som vet mer?
Citera
2026-06-21, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urverksapelsin
Uwe Boll har tydligen kommut ut med en ny film, Citizen Vigliante. Den skall tydligen ha blivit kontroversiell. Någon som vet mer?

Läser lite om den. Kannibalen Hammer + Uwe + AfD vibbar... låter som en genomskinligt populistisk strömvirvel skapad av cash-hungriga desperados som kan gå majestätiskt överstyr. Måste ses.
Citera
2026-06-21, 19:12
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urverksapelsin

Han visar tydligen immigranter som bad guys, ajabaja det får man inte göra
Citera
2026-06-21, 19:38
Medlem
Diamondgrits avatar
Kanske inte sämsta någonsin, men Flight Risk var rätt horribel faktiskt.
Citera
2026-06-21, 20:13
Medlem
Bartman777s avatar
Jag minns en gång när jag jobbade natt på ett boende. Kvällspersonalen hade precis rapporterat över till mig och gått hem.
Jag var nu ensam personal på avdelningen, gjorde mig en kopp kaffe och såg att det precis började en film på TV när jag satt mig ner med den.

Vad var det då? Jo... Snakes On A Plane
Jag hade aldrig sett den förut och visste inte alls vad det var. Jag tror till och med jag missade titeln på den där i början, så inte ens den kunde skvallra om kvalitén på filmen. Ju längre jag kollade, desto mer insåg jag att det här var en riktig jävla skitfilm

Det är inte den sämsta film jag sett, men ja... den kvalar definitivt in bland de sämsta jag sett.
Citera
2026-06-21, 20:20
Medlem
Pitschkas avatar
Jag såg filmen "Rollerboyz" med Corey Feldman eller Corey Haim eller båda på bio.

När en snubbe, välmotiverat, reste sig och gick efter fem minuter, hördes det:

"-Du vet inte vad du går miste om!"...
Citera
2026-06-22, 09:34
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Jag såg filmen "Rollerboyz" med Corey Feldman eller Corey Haim eller båda på bio.

När en snubbe, välmotiverat, reste sig och gick efter fem minuter, hördes det:

"-Du vet inte vad du går miste om!"...

Rollerboys heter den kom ut 1990 och det är Corey Haim som var med den och ja det är en bra film
Citera
2026-06-23, 02:13
Medlem
Beck-58 minuter (2022)
Den absolut sämsta filmen jag har sett och då har jsg kollat på mycket film. Skäms. Varför gjordes den här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in