Citat:
Ursprungligen postat av
ThereseKlockare
För mig helt klart att de hatar kungahuset lika mycket som mig de tycker svenssson är helt sinnessjuk som ser upp till bidragsfamiljen.
Av den anledningen vill jag att de tar över Sverige.
Vad tycker ni är bäst med invandring?
- Att vi får ett allt mer utbrett patriarkaliskt synsätt som på sikt kommer att krossa radikalfeminismen. Lite synd att även de balanserade feministerna som vill bibehålla jämställdheten också kommer att krossas men lite 'collateral damage' är ofrånkomligt.
- Jag har inget emot att vissa har avvikande sexuell läggning men dagens dyrkan av pride och trans-fjant har blivit en massiv överdos av HBTQIANZPWTFQWERTY. Det kommer inflödet från tredje världen att sätta stopp för på sikt.
Citat:
Ursprungligen postat av
ThereseKlockare
Vi är alla lika mycket värda de asen är ett hot mot allas lika värde
Kan du förklara för mig varför Jeffrey Dahmer var lika mycket värd som Desmond Tutu?