2026-06-14, 03:45
  #25
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Det bästa med invandrare, speciellt dem ifrån MENA är deras lugna och harmoniska beteende ute bland folk och i trafiken.

Att visa hänsyn och tålamod är verkligen deras paradgrenar 🙏
Citera
2026-06-14, 08:14
  #26
Avslutad
Att dom ska åka hem till sina hemländer är det bästa
Citera
2026-06-14, 08:44
  #27
Avslutad
10 dagar gammalt konto där man hatar SD och älskar invandring.

Snälla sossepack, sluta med dessa tramsiga inlägg. Be gärna dina kamrater på AiP att också lägga ner.
Citera
2026-06-14, 09:18
  #28
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklord
10 dagar gammalt konto där man hatar SD och älskar invandring.

Snälla sossepack, sluta med dessa tramsiga inlägg. Be gärna dina kamrater på AiP att också lägga ner.


SSU skulle jag tro. Sannolikt sitter snorungar från alla partiers ungdomsförbund och propagerar på diverse forum, med mer eller mindre genomtänkta argument.
Citera
2026-06-14, 11:08
  #29
Medlem
Att dom åker hem
Citera
2026-06-14, 16:25
  #30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ThereseKlockare
Ska du i det enda liv du hade se upp till någon som kallar sig kung över dig? Det är helt påhittat av människor och du går på det rakt av. Vi är alla lika mycket värda de asen är ett hot mot allas lika värde

Jomenvisst. Det du verkar hata så mycket är något jag värderar högt. Skulle tillochmed ta strid FÖR att behålla monarkin i Sverige. Vi kan ses på barrikaderna🤗
Citera
2026-06-14, 21:13
  #31
Medlem
AlanBStards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThereseKlockare
För mig helt klart att de hatar kungahuset lika mycket som mig de tycker svenssson är helt sinnessjuk som ser upp till bidragsfamiljen.
Av den anledningen vill jag att de tar över Sverige.

Vad tycker ni är bäst med invandring?
- Att vi får ett allt mer utbrett patriarkaliskt synsätt som på sikt kommer att krossa radikalfeminismen. Lite synd att även de balanserade feministerna som vill bibehålla jämställdheten också kommer att krossas men lite 'collateral damage' är ofrånkomligt.
- Jag har inget emot att vissa har avvikande sexuell läggning men dagens dyrkan av pride och trans-fjant har blivit en massiv överdos av HBTQIANZPWTFQWERTY. Det kommer inflödet från tredje världen att sätta stopp för på sikt.

Citat:
Ursprungligen postat av ThereseKlockare
Vi är alla lika mycket värda de asen är ett hot mot allas lika värde
Kan du förklara för mig varför Jeffrey Dahmer var lika mycket värd som Desmond Tutu?
Citera
2026-06-18, 21:12
  #32
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThereseKlockare
Kurder är bäst de hatar både kungahuset och kroknäsorna

Vanliga svenskar skiter fullständigt i judarna. Det är svartmusket som inte talar Svenska som gör att Åkesson vinner röster.
Citera
2026-06-18, 21:19
  #33
Avslutad
Vet inte riktigt hur man ska förhålla sig till frågan. Dom är väl som folk mest. Nu är ju svenskar ett jävla bra folk, som väl har lite bättre koll på vissa saker, men ändå.
Citera
2026-06-18, 21:28
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThereseKlockare
För mig helt klart att de hatar kungahuset lika mycket som mig de tycker svenssson är helt sinnessjuk som ser upp till bidragsfamiljen.
Av den anledningen vill jag att de tar över Sverige.

Vad tycker ni är bäst med invandring?

Är det en särskild nationalitet som åsyftas? Arbetskrafts eller flyktinginvandring?
Citera
2026-06-18, 21:41
  #35
Medlem
Med tanke på alla idioter som våra politiker släppt in i landet och tyckt att de har något att bidraga med, så har man ju faktiskt börjat uppskatta och blivit långt mer tolerant med alla andra svenskar.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in