Citat:
Ursprungligen postat av
-Pippi-
Vad jag mer gillar med radio, är att den kan liksom stå på i bakgrunden och plötsligt poppar en gammal bra låt du aldrig hade haft tanke på att söka upp o lyssna på
tralllall llala
DFet är väl samma sak som med "vanlig" TV, de kan komma en film du inte hört talas om, som kan vara bra, eller en gammal film du inte hört talas om, eller glömt...
Typ Weird science, som nu är möjligt enkelt förutom de sista haha