Citat:
Ursprungligen postat av
Lill-Ann
Vet inte, men du känner dig ALLTID kåt då du arbetar efter din "modell"? Verkligen ALLTID? Då kan du inte haft så många kunder mao? Aldrig att du känt: kom någon gång då så detta blir överstökat? Aldrig att du tänkt på någon annan man som du verkligen tänt på och haft skönt med?
Jag skulle också vilja ha en sådan där " modell" som gör att jag kan tända på exakt alla kunder och alltid, så jag slapp använda mig av fejkorgasmer och jag slapp att innerst inne bli äcklad av vissa kunder.
En sådan där "modell" blir jag ju avis på att jag inte själv äger och kan arbeta efter. Eller är det ett magiskt piller en tar precis före mötet?
Blir inte klok på den där åtråvärda " modellen".
Jösses.
Det jag menade med min "modell" i det citerade inlägget var enbart att jag får betalt för något som jag tycker om och njuter av, vilket jag ser som en bonus. Det har förekommit några enstaka inlägg här där man ifrågasatt varför man ens tar betalt för av endast ren och skär kåthet, och att vissa inte hade kunnat göra det. Jag säger, varför inte? För mig är detta en mer självklarhet än att genomlida träffar med kunder man finner oattraktiva och få betalt av, trots att det ändå är ett jobb. Det är vad jag syftar på med "min modell". Att jag tar betalt av ren och skär kåthet, det ser jag inte som problematiskt alls, och inte mina kunder heller.
OBS, det betyder inte att jag numera inte kan ha annan typ av sex (dvs privat med dejter) utan att tänka på betalning.
Precis, jag antar att jag inte har träffat så många kunder men jag vill inte gå in på exakt antal år jag varit aktiv eller antalet kunder jag har träffat genom åren, men om jag hade träffat flera om dagen eller flera under veckan, så hade jag troligtvis inte fått orgasm. Men det är inte så jag jobbar alls. Jag har också skrivit att det är med mina
nuvarande träffar som jag får orgasm med. Självklart kan jag också ångra inbokade träffar pga privata skäl såsom trött, bakfull, stress pga mycket på jobbet och vid dessa tillfällen är man inte direkt kåt. Och alla kunder är inte sexgudar, men vet de hur man någorlunda använder sina fingrar, mun, och kuk eller om jag hjälper mig själv på traven med en leksak, ja då får jag orgasm. Kan det ha funnits tillfällen där jag tänkt på annat? Eventuellt, men inget jag reflekterat över utan jag försöker vara där i stunden. Du beskriver en "äcklad" känsla, jag vet inte om jag kan sträcka det så långt med mina erfarenheter.
Jag har minne av två kunder i början av min karriär som jag inte funnit fysiskt attraktiva och rätt så socialt osäkra, men jag har fått orgasm ihop med dem. Jag har skrivit om ena kunden i tråden två gånger, att han smekte mig till en väldigt skön utdragen orgasm. Huruvida det är vanligt att få orgasm med en kund som man inte alls finner attraktiv och som man aldrig skulle ägna en andra blick i vardagen har jag ingen aning om. Å andra sidan har jag träffat två andra väldigt trevliga och charmiga kunder när jag började som SW som jag inte fick orgasm med, men båda hade önskemål om specifika "behandlingar" på dem själva och jag tog knappt av mig kläderna.
Ibland kan jag tänka på en sexuell fantasi jag har för att komma som involverar andra, men det beror främst på att en kund brukar retas genom att stoppa precis när jag är på väg att få orgasm och då har jag svårt att komma efter sådana tillfällen.
Jag har även skrivit om en väldigt introvert kund som jag inte längre träffar. Själva sexet var inte det bästa och det kändes som att tiden stod stilla, då ville jag såklart att det skulle gå så fort som möjligt men jag fick orgasm med honom med.
Jag tror inte det är så knäppt det jag beskriver? Om man träffar ett fåtal kunder som man fungerar bra ihop med (sexuellt och personlighet) samt lärt känna varandras kroppar och vad som får igång en, då är det inte helt galet att man får orgasm, eller tycker du det? Likaså med andra kunder som inte blir återkommande, de flesta vet ju hur man ger oralt eller använder sina fingrar åtminstone, alt får man hjälpa sig själv inför kunden (om nu inte sexet funkar), och jag antar att jag har enkelt för att komma om man gör det skönt för mig med. Jag har skrivit här att jag kan bli riktigt kåt om jag märker att kunden är kåt (på mig), det eggar mig enormt. Du har väl skrivit om bekräftelse tror jag, går du inte igång på om du märker att en kund blir kåt på dig och det du gör för honom sexuellt?