Citat:
Ja, precis som nu var pengarna min främsta drivkraft även då. Var det någonting som var oklart?
Vad är det du känner igen dig i? Ja, träffen gick bra och jag var aldrig i fara, men det var inte alls det jag försökte säga med stycket. Det jag ville förmedla var hur nervös jag var och hur utsatt jag kände mig och att det snurrade en massa tankar om att jag kanske blir våldtagen och mördad, och när jag läste det du skrev om din första kund så låter det inte alls som att du kände någon sån känsla?
Vad var det som fick dig att brottas med sådana tankar? När man läser dina inlägg så framställer du ju din verksamhet som oproblematisk och som att det inte finns någonting negativt med det, och vad jag minns så har du inte ens berört att det är en utsatt bransch. När jag personligen har tänkt tankar om ”varför gör det här egentligen?” så har de tankarna handlat om risken för att bli utsatt för våld, att jag inte känner att jag kan vara öppen med min familj med vad jag sysslar med, att det ibland är jobbigt att bära runt på en hemlighet, horstigma, osv. Däremot så är just sex inte laddat eller jobbigt för mig överhuvudtaget, det har t.ex. hänt privat att jag har haft sex med folk bara för att jag varit nyfiken på om de är bra på att knulla eller inte 😆, och jag skäms inte över att jag säljer sex för pengarna.
Vad är det du känner igen dig i? Ja, träffen gick bra och jag var aldrig i fara, men det var inte alls det jag försökte säga med stycket. Det jag ville förmedla var hur nervös jag var och hur utsatt jag kände mig och att det snurrade en massa tankar om att jag kanske blir våldtagen och mördad, och när jag läste det du skrev om din första kund så låter det inte alls som att du kände någon sån känsla?
Vad var det som fick dig att brottas med sådana tankar? När man läser dina inlägg så framställer du ju din verksamhet som oproblematisk och som att det inte finns någonting negativt med det, och vad jag minns så har du inte ens berört att det är en utsatt bransch. När jag personligen har tänkt tankar om ”varför gör det här egentligen?” så har de tankarna handlat om risken för att bli utsatt för våld, att jag inte känner att jag kan vara öppen med min familj med vad jag sysslar med, att det ibland är jobbigt att bära runt på en hemlighet, horstigma, osv. Däremot så är just sex inte laddat eller jobbigt för mig överhuvudtaget, det har t.ex. hänt privat att jag har haft sex med folk bara för att jag varit nyfiken på om de är bra på att knulla eller inte 😆, och jag skäms inte över att jag säljer sex för pengarna.
Ja så är det för mig med, när jag frågat mig själv "varför gör jag det här egentligen?" så har det också varit fråga om riskerna jag utsätter mig för (våld, stalkers, smittor, problem med myndigheter) men som du säger så är det också horstigmat (och det finns i alla länder jag jobbat i) som gör att man inte kan vara så öppen som man vill så man går ju runt med en hemlighet. Jag skäms inte heller för att jag säljer sex för pengar, men det går ju ändå inte att vara särskilt öppen med det.
Riskerna finns även utomlands även om man där jobbar under ganska ordnade former. Nåt många här i Swe inte tänker på. Skillnaden är att man utomlands inte riskar samma problem med myndigheter som här i Swe.
Det är ingen större spänning i att sälja sex och jag skulle inte välja det som ett sätt för att få utlopp för mina sexuella behov. I Swe är det mest bara krångligt faktiskt men horstigmat finns ju överallt så om man bara vill knulla så finns det ju betydligt enklare sätt. I alla länder. Som kvinna kan man ju lösa ett ligg på nolltid om man vill, och då kan man ju dessutom välja och vraka bland snubbar som har de attributen man gillar och som man förhoppningsvis synkar sexuellt med. Att sälja sex är en ganska lång och krånglig väg till ligg skulle jag säga. 🤪