Citat:
Ursprungligen postat av
kaerakel
Se, en sårad moderat i det vilda!
Okej..? Cool comeback Men vad stämmer inte här då?
"Själv bor jag i en storstad och går till jobbet, " -
Opåverkad av prishöjningarna.
"tjänar över två medianlöner" -
Har bra lön.
"Betala och känn er ägda, gnällspikar." -
Ser ner på folk utan ovan två.
" och röstar rött." -
Röstar rött.
Och du är.. stolt över den här formuleringen? Du personifierar en karikatyr av vänsterväljarens perspektiv på högre drivmedelspriser.