Citat:
Ursprungligen postat av
macranna
Jag råkar tyvärr veta att den utfördes i Uppsala på den främsta kliniken gällande denna typ av operation i hela Sverige. Men med det sagt, inte ens den bästa kirurg kan rädda det som är bortom räddning. En läxa många kan lära sig av.
Lite samma med hans hustru. Det spelar ingen roll hur mkt viktminskningssprutor, operationer och hårförlängningar hon än betalar för… resultatet är fortfarande mer eller mindre detsamma😭
Det är ju riktigt skoj att det är en sån pass respektabel läkare 🤣
Men tror hans maniska skovande kombinerat med 4h sömn, inte bara gjorde operationen meningslös. Utan det ser värre ut än innan. Han har påsarna under ögonen och försökt odla nytt hår på hans lilla lilla skalle. Finns det något i hans liv han är nöjd med?
Citat:
Ursprungligen postat av
HudHertiginnan
Exakt så! Jag valde bara att sätta andra ord på det hela.
Jonna var aldrig, enligt mig, särskilt vacker ens när hon var yngre. Däremot är det klart att de flesta 20–25-åringar ser bättre ut än de gör tjugo år senare. Det gäller ju nästan alla människor.
Hon har alltid varit ganska ofördelaktigt lottad när det gäller utseendet, men det hade ju egentligen inte behövt spela någon roll. Man kan vara hur snygg eller ful som helst och ändå vara en bra människa.
Det sorgliga är att jag inte bara tycker att hon dragit nitlotten utseendemässigt. Jag tycker även att hon genom åren visat sidor av sin personlighet som gör att helhetsintrycket blir ännu sämre. Det är betydligt mer problematiskt än hur någon ser ut.
Hennes tänder är formade av ohälsosamt nappsugande. Kanske därför dom föll för varandra?
Citat:
Ursprungligen postat av
Joels-bitar
Sen får man ju inte glömma att fiona drar hela lasset sälv
För hon vill ju inte lämna jockiboi ensam med barnen
Att inte påsögat skäms att va 40 plus och inte får vara ensam med sina egna barn
Att sin egna fru ser en så opåtlig är så himla kul och förklarar vem jockiboi verkligen är
Tror inte hon drar så mycket faktiskt. Får för mig dom har assistans till precis allt. Allt från städning till sällskap. Finns ingen i deras närhet som inte är avlönade.