2026-06-16, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Exakt så! Jag valde bara att sätta andra ord på det hela.

Jonna var aldrig, enligt mig, särskilt vacker ens när hon var yngre. Däremot är det klart att de flesta 20–25-åringar ser bättre ut än de gör tjugo år senare. Det gäller ju nästan alla människor.

Hon har alltid varit ganska ofördelaktigt lottad när det gäller utseendet, men det hade ju egentligen inte behövt spela någon roll. Man kan vara hur snygg eller ful som helst och ändå vara en bra människa.

Det sorgliga är att jag inte bara tycker att hon dragit nitlotten utseendemässigt. Jag tycker även att hon genom åren visat sidor av sin personlighet som gör att helhetsintrycket blir ännu sämre. Det är betydligt mer problematiskt än hur någon ser ut.

Hon är bara 32, men ser ut som 45+
Citera
2026-06-16, 18:33
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal

Honan ser ut som fiona i shrek
Så osmakligt ful är hon
Totalt sönder opererad
Citera
2026-06-16, 21:00
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Honan ser ut som fiona i shrek
Så osmakligt ful är hon
Totalt sönder opererad
Nu känns det kanske lite OT, men jag håller med. Dock hade hon aldrig förutsättningarna, inte ens som 20-åring. Hon har alltid haft ofördelaktiga drag och en kroppsbyggnad som aldrig skulle ha kunnat klassas som attraktiv.

Men oavsett utseende kan hon ändå vara en god person. Och jag hyllar faktiskt, likväl som någon annan i denna tråd tidigare skrivit, att även människor som inte anses attraktiva får synas offentligt i media!
Citera
2026-06-16, 21:01
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Sant! Och sorgligt. Utan operationerna hade hon sett ut som 55 idag!
Citera
2026-06-16, 21:08
Medlem
Joels-bitars avatar
Sen får man ju inte glömma att fiona drar hela lasset själv
För hon vill ju inte lämna jockiboi ensam med barnen

Att inte påsögat skäms att va 40 plus och inte får vara ensam med sina egna barn
Att sin egna fru ser en så opåtlig är så himla kul och förklarar vem jockiboi verkligen är
Citera
2026-06-16, 21:37
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Jag råkar tyvärr veta att den utfördes i Uppsala på den främsta kliniken gällande denna typ av operation i hela Sverige. Men med det sagt, inte ens den bästa kirurg kan rädda det som är bortom räddning. En läxa många kan lära sig av.

Lite samma med hans hustru. Det spelar ingen roll hur mkt viktminskningssprutor, operationer och hårförlängningar hon än betalar för… resultatet är fortfarande mer eller mindre detsamma😭

Det är ju riktigt skoj att det är en sån pass respektabel läkare 🤣

Men tror hans maniska skovande kombinerat med 4h sömn, inte bara gjorde operationen meningslös. Utan det ser värre ut än innan. Han har påsarna under ögonen och försökt odla nytt hår på hans lilla lilla skalle. Finns det något i hans liv han är nöjd med?

Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Exakt så! Jag valde bara att sätta andra ord på det hela.

Jonna var aldrig, enligt mig, särskilt vacker ens när hon var yngre. Däremot är det klart att de flesta 20–25-åringar ser bättre ut än de gör tjugo år senare. Det gäller ju nästan alla människor.

Hon har alltid varit ganska ofördelaktigt lottad när det gäller utseendet, men det hade ju egentligen inte behövt spela någon roll. Man kan vara hur snygg eller ful som helst och ändå vara en bra människa.

Det sorgliga är att jag inte bara tycker att hon dragit nitlotten utseendemässigt. Jag tycker även att hon genom åren visat sidor av sin personlighet som gör att helhetsintrycket blir ännu sämre. Det är betydligt mer problematiskt än hur någon ser ut.
Hennes tänder är formade av ohälsosamt nappsugande. Kanske därför dom föll för varandra?

Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Sen får man ju inte glömma att fiona drar hela lasset sälv
För hon vill ju inte lämna jockiboi ensam med barnen

Att inte påsögat skäms att va 40 plus och inte får vara ensam med sina egna barn
Att sin egna fru ser en så opåtlig är så himla kul och förklarar vem jockiboi verkligen är

Tror inte hon drar så mycket faktiskt. Får för mig dom har assistans till precis allt. Allt från städning till sällskap. Finns ingen i deras närhet som inte är avlönade.
Citera
Igår, 06:20
Avstängd
Hade varit intressant om någon som bor i Norrköping kollade in "Lundellhuset" om det sker aktiviteter där eller inte

Om jockiboi blåser sina följer inte bor i "gula villan"
Citera
Igår, 06:42
Avstängd
Blandadajentes avatar
Tråkigt att ni sitter och försöker skada Jocki by proxy genom att skriva elakheter om Jonna, hon ser lite speciell ut och så vidare, men hon verkar inte vara någon elak typ.
Citera
Igår, 08:29
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Tråkigt att ni sitter och försöker skada Jocki by proxy genom att skriva elakheter om Jonna, hon ser lite speciell ut och så vidare, men hon verkar inte vara någon elak typ.

Det är Jonna som bär brallorna i det äktenskapet.

Om Jocke helt plötsligt skulle bli ensamstående med ansvar för de tre barnen så skulle soc norpa dem på direkten.
Citera
Igår, 08:33
Medlem
cinmiks avatar
De där ögonpåsarna har Jocke ärvt efter sin far. Det finns att se i något av avsnitten i Tv4's dokumentär om Jocke.
Citera
Igår, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente

Jonna var rätt vass i käften gällande Linnea. Men det kan ju vara svartsjuka eftersom hennes man är helt manisk när det gäller svägerskan. När Linnea bleker håret, gör Jockiboi det samma, när Linnea gör fillers, gör Jockiboi det samma, han till och med namnger sin yngste son efter henne. Vad jag inte förstår är varför kvinnor ger sig på den andra kvinnan, när det är den egna mannen som gör fel. Att han inte får vara själv med barnen är inget konstigt, han har ett intresse för barn som inga barn skall behöva uppleva
Citera
Igår, 10:12
Medlem
Dr.mjaos avatar
Det är så sinnessjukt att ge samma namn åt sitt barn som en man har långgående konflikt med.
Har vi fått någon uppdatering när de ska sälja sitt fula hus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in