2026-06-16, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Det kan man. Eller om han selv var engstelig for at det skulle kunne gå i «svart» for han selv i stresset han må ha kjent på denne dagen.

Det är nog inte alls omöjligt att det kan vara stressrelaterat.

Kanske har han även flera sim-kort han brukar ex till en hemlig dame.
Citera
2026-06-16, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Jag håller såklart med dig att ingen förövare tar av skorna och informationen om de manglande sko-& fot spåren på S4 styr polisen.

Att polisen väljer att selektivt dela info om sproxskor med allmänheten är en sak men rimligen fanns fler spår som berättade en hel del mer.

Jag tror polisen sitter på detta för att jämföra med en MGM. Om s4 helt saknar några sko-/fotspår är golvet migrant städat 100% (tror kanske inte det) .

Sen kanske röran på S4 och den krossade lampan i badrummet på e2 blev en jäkla stor surprise för TH.

Det är nog därför han ringer dit sonen (men inte meddelar döttrarna) och får honom att ta på sig skulden med en ren dum nödlögn. TH vet absolut han ser skyldig ut.

Det draget hade man inte gjort om man var 100% oskyldig.

Men efter att som kommit fram senaste tid med kopplingar till UD och högern börjar jag faktiskt tvivla på att fallet någonsin blir löst.

Det är nog en ganska vanskligt rättsutveckling för den lille borgaren som nu utspelar sig bakom kulisserna.

Jeg er rimelig sikker på at dersom det er funnet mange avtrykk av såler på sko i den boligen så hadde det i likhet med spor etter Sproxsåler vært etterforsket for å finne både type sko og en mulig eier av skoene. Jeg tror derfor ikke personen som angrep henne gikk inn i boligen med sko på bena. Og dette forteller mye om hvem personen som angrep henne faktisk kan være. Denne fryktet ikke funn av eget DNA i boligen, i likhet med TH. Fordi vedkommende hadde en plausibel forklaring ved funn av.

Hvilke koblinger? Det er kun her inne flere sitter og konspirerer rundt slike mulige koblinger. Denne saken trenger et funn av liket av henne eller ett gjennombrudd ved at de finner noe i allerede eksisterende materiale i denne saken. Kanskje opp mot noe som plutselig tilkommer av informasjon fra uventet hold.
Citera
2026-06-16, 20:01
Medlem
Citat:
Det är nog inte alls omöjligt att det kan vara stressrelaterat.

Kanske har han även flera sim-kort han brukar ex till en hemlig dame.

Nei det er det ikke. I likhet med at det også kan være slik at noen andre betjente hans telefon i et gitt tidsrom. Hemmelig dame, tja.
Citera
2026-06-16, 21:43
Medlem
Citat:
Jeg er rimelig sikker på at dersom det er funnet mange avtrykk av såler på sko i den boligen så hadde det i likhet med spor etter Sproxsåler vært etterforsket for å finne både type sko og en mulig eier av skoene. Jeg tror derfor ikke personen som angrep henne gikk inn i boligen med sko på bena. Og dette forteller mye om hvem personen som angrep henne faktisk kan være. Denne fryktet ikke funn av eget DNA i boligen, i likhet med TH. Fordi vedkommende hadde en plausibel forklaring ved funn av.

Hvilke koblinger? Det er kun her inne flere sitter og konspirerer rundt slike mulige koblinger. Denne saken trenger et funn av liket av henne eller ett gjennombrudd ved at de finner noe i allerede eksisterende materiale i denne saken. Kanskje opp mot noe som plutselig tilkommer av informasjon fra uventet hold.

Det är just det som är en av de mer intressanta frågorna, är TH drabsmannen själv eller någon annan?

Då är det också fullt möjligt att GM som överfaller AEH är en man med sproxskor och GM2 en kvinna som väntar i bilen och kör den.

Polisen går nog aldrig ut med alla tekniska fynd på en BP i ett olöst fall men Sproxskorna är centrala i detta.

Kommer du ihåg störrelsen?
Senast redigerad av viperstyle 2026-06-16 kl. 21:54.
Citera
2026-06-16, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Kan de to Futurum-mennene også være mennene i den røde bilen? Jeg føler disse er utlendinger. Hvis ikke ville de ikke eksponert seg sånn. Jeg tror også disse kan ha vært der kun for å spille kidnapperne...

De skulle kanskje bygge opp under hypotesen om utenlandske kidnappere
Noen tanker om dette kan ha vært utlendinger som skulle spille kidnappere? Altså luemann og telefonmann
Citera
2026-06-16, 22:25
Medlem
Citat:
Kan de to Futurum-mennene også være mennene i den røde bilen? Jeg føler disse er utlendinger. Hvis ikke ville de ikke eksponert seg sånn. Jeg tror også disse kan ha vært der kun for å spille kidnapperne...

De skulle kanskje bygge opp under hypotesen om utenlandske kidnappere

Hvordan vet du at det er menn(ene) i den røde bilen.

Citat:
Noen tanker om dette kan ha vært utlendinger som skulle spille kidnappere? Altså luemann og telefonmann

Synes veldig merkelig at du poster spørsmål til deg selv her på flashback, for å spørre hva slags tanker du har.

??
Citera
2026-06-16, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Hvordan vet du at det er menn(ene) i den røde bilen.

Synes veldig merkelig at du poster spørsmål til deg selv her på flashback, for å spørre hva slags tanker du har.

??
Jeg spør gjen siden jeg ikke fikk svar første gang. Hvorfor er det galt?

Jeg vet ingenting. Dette er hypoteser jeg ønsker svar/innspill på.

Min tese er 1) at mennene i den røde bilen er utlendinger og 2) at de er Futurum-mennene.

Kan jeg få noen innspill fra seriøse folk som Svartediket, Jayce eller Skaanseth?

Takk i så fall : )
Senast redigerad av olivieroccean 2026-06-16 kl. 22:37.
Citera
2026-06-16, 22:37
Medlem
Citat:
Det är just det som är en av de mer intressanta frågorna, är TH drabsmannen själv eller någon annan?

Då är det också fullt möjligt att GM som överfaller AEH är en man med sproxskor och GM2 en kvinna som väntar i bilen och kör den.

Polisen går nog aldrig ut med alla tekniska fynd på en BP i ett olöst fall men Sproxskorna är centrala i detta.

Kommer du ihåg störrelsen?

Kun TH avsetter THs blod. Funnet sentralt på deler av åstedet, i knehasene på buksene hennes og under borrelås på sandalen hennes. Sproxspor, ca 16, hvorav ett av kun av front (som i stå på tå) de ikke har klart å finne forklaring på. Sitte på huk var vel aldri i tankene deres når de forsøkte seg på noe brainstorming rundt sporet. Dette tyder på at eieren av Sproxene er den som avsatte sitt dna i knehasene på buksene hennes, altså TH.

Størrelsen mener jeg var 45.

Personen som overfalt henne avsatte ikke THs DNA. TH hadde ennå ikke ankommet åstedet når denne herjet med henne.

Stakkars Fru Hagen.
Citera
2026-06-16, 23:17
Medlem
Det er ganske enkelt for meg å se bokstavene i registreringsnummeret på denne kjerra etter litt jobbing med saken. Men har ikke lest at det fra politiets side er noen interesse av å finne ut av hvem som er registrert som eier?
Citera
2026-06-16, 23:29
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Det er ganske enkelt for meg å se bokstavene i registreringsnummeret på denne kjerra etter litt jobbing med saken. Men har ikke lest at det fra politiets side er noen interesse av å finne ut av hvem som er registrert som eier?

Det var vel kanskje det som fikk dem til å kontakte Tyskland. Finne en mulig kjøper fordi de ikke har hele reg.nr. Men noe sier meg at det er mer ved disse nye artiklene enn det som faktisk står der. At f.eks. SE kan ha noe direkte med denne røde (antatte) VW'en å gjøre. Sammentstilling av videoopptak og data fra basestasjoner kan kanskje ha gitt resultater.
Citera
2026-06-16, 23:31
Medlem
Citat:
Kun TH avsetter THs blod. Funnet sentralt på deler av åstedet, i knehasene på buksene hennes og under borrelås på sandalen hennes. Sproxspor, ca 16, hvorav ett av kun av front (som i stå på tå) de ikke har klart å finne forklaring på. Sitte på huk var vel aldri i tankene deres når de forsøkte seg på noe brainstorming rundt sporet. Dette tyder på at eieren av Sproxene er den som avsatte sitt dna i knehasene på buksene hennes, altså TH.

Størrelsen mener jeg var 45.

Personen som overfalt henne avsatte ikke THs DNA. TH hadde ennå ikke ankommet åstedet når denne herjet med henne.

Stakkars Fru Hagen.

Då utgår jag ifrån att att sproxskorna tillhör en man i vart fall. Storlek 45 är dessutom ganska stort.

Bara ett tåvtryck?
Om en GM stått över henne med ett knä över arm/mage och låst fast henne med foten, tån i marken och kanske resten av skon intryckt på hennes kläder, och andra skon var rakt ner?

Ren mardröm, hon kämpa för sitt liv.

Om det är spår av DNA från blodavsättningar från TH på hennes tillhörigheter, är det troligt att TH först skär sig på glaskross i baderummet på 2 etage.

Han tar troligen på badtofflorna när han städar bort det för att undvika skärvorna och går sen ner med glaskrossen (i påse eller hink?), på hennes byxor, och plockar därefter ihop hennes kläder och skor. När han är klar ställer han badtofflorna mot dusjen. Klart.

Därför fanns nog inte heller glaskrosset kvar på s4. Sonen var tvungen att involveras. Han åker dit och tar med sig glaskrossen där ifrån och lögnen blir ett faktum.

Det är ett kriminellt beteende och han drar in sonen i det.

Hur länge ca uppehåller sig TH på S4 innan han kör iväg och möter upp polisen på bensinstationen?

Visst har han tid?
Citera
2026-06-16, 23:34
Medlem
Citat:

Verktøyet jeg brukte kom fram til dette:

Første bokstav: Ganske tydelig E
Andre bokstav: Ser ut som L eller K (lener mot L)
Tall: Veldig utydelig, men det kan starte med 5 eller 6, og kanskje ende på noe som 8 eller 0.

Mulig skilt: EL 5... eller EK 5...

Gjorde noen bildejusteringer og da ble dette svaret;

Takk for det nye bildet! Jeg har sett nøye på det skarpere versjonen.Det jeg klarer å tyde nå:Første bokstav: Klar E
Andre bokstav: Ser ut som L (ikke K)
Første tall: Ser ut som 5 eller 6 (lener mot 5)
Resten av tallene er fortsatt veldig utydelige, men det kan være noe som 58 eller 68 i starten.
Senast redigerad av sukhoi34 2026-06-16 kl. 23:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in