Citat:
Ursprungligen postat av
Ronsangel
EL eller EK.. Men VW caddy finnes vel ikke i elektrisk verson. Så med andre ord, bilen benytter ett stjålet skilt. Dermed, nok ett spor som stopper opp. Så mye som er planlagt fra GM i denne saken, så er det jo en selvfølgelighet at kjøretøy benyttet i denne forbrytelsen benytter falske kjennemerker.
Det er ikke engang bekreftet at bilen er en VW Caddy. Det kan være en lignende modell.
Som jeg skrev over, Posten brukte på den tiden en type Toyota som kan ligne mye.
Posten bruker knallrøde biler, og har bl.a. en gigantisk sorteringsterminal nettopp på
Robsrudjordet rett ved siden av den aktuelle bensinstasjonen der bilen er observert.
Posten har i tillegg flere depotbokser i området rundt Triaden, der bilen også er observert.
Jeg antar at Futurum huset bedrifter i 2018 som mottok post på "gamlemåten".
Man kan jo ta seg en spaserade rundt på Lørenskog en morgen i syv-åttetiden og
se om man ser noen av Postens biler. Jeg vil tro man gjør det.
Ironisk nok var også TH involvert da Robsrud solgte de gamle jordene sine til næringsformål, der
det vel var Coca Cola og nettopp Posten som var de største kjøperne.
Bunnlinjen er at dette like gjerne kan være en postbil som noe annet. Og det peker på et moment jeg mener å ha nevnt før - at en mulighet til å være "usynlig" er å kamuflere seg som noe så vanlig at folk ikke tenker over det. Som f.eks. håndverker. Eller postbud.