2026-06-16, 21:19
Medlem
I ett https://bloggbevakning.nyheter24.se/2026/06/15/reklam-med-johanna-bladh-vinner-internationellt-pris/ tror många att Johanna faktiskt blir bjuden på Elle-galan. Som tur är så vet någon bättre i kommentarsfältet:

Citat:
Hon blir inte bjuden, hon JOBBAR med Elle-galan eftersom hon är anställd på Allers marknadsavdelning. Sedan att hon ställer sig på mattan när den är släckt, tvingar någon fota henne och lägger på fotoblixtar manuellt efteråt så det ser ut som om hon gått på mattan är skrattretande.

Även skrattretande att Camilla frenetiskt försöker lyfta Johanna och hennes "gärning" i inlägget. BFF:s.
Citera
2026-06-18, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hochkreuth
I ett https://bloggbevakning.nyheter24.se/2026/06/15/reklam-med-johanna-bladh-vinner-internationellt-pris/ tror många att Johanna faktiskt blir bjuden på Elle-galan. Som tur är så vet någon bättre i kommentarsfältet:

Även skrattretande att Camilla frenetiskt försöker lyfta Johanna och hennes "gärning" i inlägget. BFF:s.
Camillas konditionslösa kärlek till Johanna och hennes blindhet för allt elakt Johanna håller på med visar sig igen. Kommentarsfältet är inte nådigt däremot

Jag tror att Camilla hoppas få tillbaka lite trovärdighet med det här inlägget - hon "låter ju negativa kommentarer vara kvar" utan att hon själv kritiserar Johanna det minsta. Kanske hoppas hon kunna fortsätta vara kompis med Johanna då och också få lite action på bloggen?

Tror inte det funkar isf
Citera
2026-06-19, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Camillas konditionslösa kärlek till Johanna och hennes blindhet för allt elakt Johanna håller på med visar sig igen. Kommentarsfältet är inte nådigt däremot

Jag tror att Camilla hoppas få tillbaka lite trovärdighet med det här inlägget - hon "låter ju negativa kommentarer vara kvar" utan att hon själv kritiserar Johanna det minsta. Kanske hoppas hon kunna fortsätta vara kompis med Johanna då och också få lite action på bloggen?

Tror inte det funkar isf

Togs inlägget bort?
Citera
2026-06-20, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jabra
Togs inlägget bort?
Jag kan fortfarande se inlägget
Citera
2026-06-30, 00:40
Medlem
Johanna verkar väldigt stolt över killen hon jämför honom med Zlatan osv.

Vem är snubben ens
Citera
2026-06-30, 00:42
Medlem
Philip la ut en bild på 2 barn Johanna skriver aj min livmoder. Obs barnen är inte bebisar

Blir detta pappan till nästa barn?
Citera
2026-06-30, 00:45
Medlem
Ser att killen lagt upp bilder på leyla kay

Är det en kompis el ex el hans baby moma?
Citera
2026-07-01, 09:43
Medlem
100%. Hon kommer lyckas kåta upp honom med sitt horeri, och se till att få i sig lite säd, för att slippa åka till Danmark och betala pengar.

Skrek när hon påstod att folk tyckte han såg ut som Zlatan hahhahahha. Zlatan från Wish möjligtvis.
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Philip la ut en bild på 2 barn Johanna skriver aj min livmoder. Obs barnen är inte bebisar

Blir detta pappan till nästa barn?
Citera
2026-07-01, 09:45
Medlem
Det är en tönt som kompenserar sin korta längd med ett svinigt beteende på sociala medier (och ett virrvarr av kladdiga WT-tatueringar) Men är egentligen enbart så jävla osäker. Klassiker.
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Johanna verkar väldigt stolt över killen hon jämför honom med Zlatan osv.

Vem är snubben ens
Citera
2026-07-01, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hochkreuth

Asså fy fan vad pinsam denna tråden är. Har läst mig igenom en del och kan konstatera att det är 2-3 incels (troligtvis släkt) som sitter och hatar på en tjej, av väldigt oklar anledning? Är ni flickor i 15 års åldern så säg det för då kan jag ändå ha lite förståelse.

"Titta nu skrev hon ett nytt inlägg" hihih *fniss fniss*

Kallar folk för white trash hit och dit men vem är egentligen en??! 😂
Det är väldigt modigt att våga skriva anonymt på flashback om en kvinna måste jag säga 😍
Citera
2026-07-01, 20:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PeterWall1974
Asså fy fan vad pinsam denna tråden är. Har läst mig igenom en del och kan konstatera att det är 2-3 incels (troligtvis släkt) som sitter och hatar på en tjej, av väldigt oklar anledning? Är ni flickor i 15 års åldern så säg det för då kan jag ändå ha lite förståelse.

"Titta nu skrev hon ett nytt inlägg" hihih *fniss fniss*

Kallar folk för white trash hit och dit men vem är egentligen en??! 😂
Det är väldigt modigt att våga skriva anonymt på flashback om en kvinna måste jag säga 😍
Är nog rätt få unga män som bryr sig om JB.
Citera
2026-07-01, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Är nog rätt få unga män som bryr sig om JB.
Fattar ju också att det är missgynnade kvinnor som är avundsjuka men man blir ändå lite orolig över detta stalkerbeteendet. De hatar en person men verkar ändå veta varenda steg hon tar. Fans kallar jag det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in