Citat:
Ursprungligen postat av
Jupiter7301
Hur mår du egentligen? Du gör inget annat än att anklaga C och L för saker. Du verkar närmast maniskt besatt av dem. Främst Linnea. Tål du inte att Chrille vann hennes hjärta? Du kan inte acceptera det va? Eller är du kär i Linnea? Det är ju ofta så att många som inte mår bra i själen, tar till hat och bitterhet mot andra människor…Och du kan inte låta bli att dra in Jacke också. Är det ditt kontrollbehov som sätts på prov? Jacke verkar må fint av vad man kan se. Han verkar mer tillfreds. Han tar hand om sig själv. Detta till skillnad mot storebrodern dock, som ser ut som en gammal gubbe på typ 52 år, med gamnacke.
Det handlar om makt. Julia inbillar jag mig, att jockiboi kunde manipulera, efter som hon uppvisar exakt 0 pondus och egna åsikter. Men Linnea är en stark kvinna som har någon form av drift och mål i livet. Hon tar inte skit från någon. Därför såg hon rätt tidigt i deras förhållande hur pass sjuk gollum verkligen var.
Och tror hon förklarade för Chrippa hur jävla sjuk han är, vål lilla gollumboooi.
SEN så det hon gjorde med polisanmälan är allt annat än friskt. Försvarar absolut inte det, långt ifrån. MEN dom är gifta och förlåtit varandra. Vilket är der ÄNDÅ som räknas. Och när gollum inte klarade att manipulera chrippa mer, så tappar han det. Och drar igång en maniska shitshow svenska yt sällan skådat.
Det bevisar än en gång hur sjuk och farlig han är.
Så jag hade heller inte sörjt om gollum kvävts i sin egna avföring. Inte för en sekund. Han är en farlig människa.