2026-06-15, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Jacke ser ut att må bra. Det är träning och mycket skog och natur av det han delar.

Var delar han det? Kan stämma men inget offentligt iaf.
Citera
2026-06-15, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Chrippa och Linnea önskar du illa, trots att de väntar barn, medans youtubers med redan födda barn bör vara fredade enligt dig?

Du saknar en moralisk kompass. Du är ej moraliskt överlägsen när det gäller detta.
Och du ska fullkomligt strunta i att dra in Jacke i din vansinniga tankevärld, han skiter fullständigt i dig.

Att önska nåns död och olycka/misär är två olika saker men jag kräver inte att du ska förstå. Inte nämnt nåt om fredade.

Det rör mig inte i ryggen om ni önskar Anjo Rask Jocke Julia osv olycka/misär men död går gränsen för mig och många. Ni är så blindade av ert hat.
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-06-15 kl. 07:13.
Citera
2026-06-15, 06:50
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Var delar han det? Kan stämma men inget offentligt iaf.

Jackes IG storys bla.
Citera
2026-06-15, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Jackes IG storys bla.

Inte offentligt delat då. Kanske går att göra storys enbart för följare.
Citera
2026-06-15, 07:14
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Inte offentligt delat då. Kanske går att göra storys enbart för följare.

Jag har absolut ingen aning.
Citera
2026-06-16, 02:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Vad menade Chrippa med att Linnea var trasig för något år sedan?
Citera
2026-06-16, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaktbjorn
Vad menade Chrippa med att Linnea var trasig för något år sedan?

Troligen att hon är en borderline psykobrud som pundar.
Citera
2026-06-16, 10:42
Medlem
Citat:
Troligen att hon är en borderline psykobrud som pundar.

Den linjen gick även Jacke på.
Citera
2026-06-16, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Den linjen gick även Jacke på.

Ja Jacke har sällan rätt men där prickade han rätt även om det var lite onödigt att föreslå att åka ner till Malmö och sätta ett skott i pannan på hela familjen som Jacke ville var lite väl irrationellt.
Citera
2026-06-16, 21:46
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Hur mår du egentligen? Du gör inget annat än att anklaga C och L för saker. Du verkar närmast maniskt besatt av dem. Främst Linnea. Tål du inte att Chrille vann hennes hjärta? Du kan inte acceptera det va? Eller är du kär i Linnea? Det är ju ofta så att många som inte mår bra i själen, tar till hat och bitterhet mot andra människor…Och du kan inte låta bli att dra in Jacke också. Är det ditt kontrollbehov som sätts på prov? Jacke verkar må fint av vad man kan se. Han verkar mer tillfreds. Han tar hand om sig själv. Detta till skillnad mot storebrodern dock, som ser ut som en gammal gubbe på typ 52 år, med gamnacke.

Det handlar om makt. Julia inbillar jag mig, att jockiboi kunde manipulera, efter som hon uppvisar exakt 0 pondus och egna åsikter. Men Linnea är en stark kvinna som har någon form av drift och mål i livet. Hon tar inte skit från någon. Därför såg hon rätt tidigt i deras förhållande hur pass sjuk gollum verkligen var.
Och tror hon förklarade för Chrippa hur jävla sjuk han är, vål lilla gollumboooi.

SEN så det hon gjorde med polisanmälan är allt annat än friskt. Försvarar absolut inte det, långt ifrån. MEN dom är gifta och förlåtit varandra. Vilket är der ÄNDÅ som räknas. Och när gollum inte klarade att manipulera chrippa mer, så tappar han det. Och drar igång en maniska shitshow svenska yt sällan skådat.
Det bevisar än en gång hur sjuk och farlig han är.

Så jag hade heller inte sörjt om gollum kvävts i sin egna avföring. Inte för en sekund. Han är en farlig människa.
Citera
2026-06-16, 23:52
Medlem
Så nu leker lilla frun duktig på fotboll..
Citera
2026-06-17, 00:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag vet inte vilket uttalande du menar, men sannolikt handlar det om något han sa påhejad av Jockiboi som gjorde allt för att splitta dem.
Men jag vet som sagt var inte.

Nu hittade jag det.
Chrippa hade kollat upp Linneas tidigare pojkvänner och alla hade utländska bakgrund och Chrippa sa att är man ihop/ligger med en invandrare så är man trasig.
Men det kom alltså från Jocke? Hade ingen aning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in