Citat:
Ursprungligen postat av
Kung_Ingenting
Nej, det var Tunisien som gjorde Sverige bra. Vi har sett i massvis med matcher dom senaste åren hur man ska göra för att enkelt störa Sverige, Tunisien gjorde precis tvärtom.
Fast Kap Verde är ju på samma nivå som Tunisien eller sämre och Spanien spelade ju o-o mot Kap Verde. Jag köper inte att det bara var Tunisien som var dåliga.
Tunisien sjöng i första men det funkade inte klev på i andra men då släppte dom in flera mål och öppnade upp sig.
Hur ska man enkelt göra för att störa Sverige enligt dig?
Sveriges problem har ju varit ett sargat självförtroende efter danskens idiottaktik samt ett för dåligt kollektivt försvarsspel men såg bättre ut mot Tunisien.