2026-06-16, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan

Hans barn ska inte behöva växa upp utan sin far.

Det gör dom väl sorgligt nog redan iofs.

Hans prio är ju telefon/ internet osv
Citera
2026-06-16, 06:48
Medlem
Är det fler stämningar på G?
Jockiboi krattar manegen och beställer en ännu större offerkofta då den andra blivit för liten
Citera
2026-06-16, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Jockiboi krattar manegen och beställer en ännu större offerkofta då den andra blivit för liten
Så är det ju säkerligen! Man undrar ju vad det är han är så rädd ska komma ut att han iscensätter ett terrorattentat på sig själv!

Eller, det har han ju inte gjort men vill av någon anledning att folk ska tro att det planeras.

Kan det ha att göra med den stundande dokumentären? Visa på hur extremt farliga och hemska vi flashbackare är som önskar bomba sönder hela fula familjen Lundell? Är ju bra content🤮
Citera
2026-06-16, 14:10
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjolnirr
Läst skvaller om planerat terrorattentat mot jockiboi, i en låst telegramgrupp. Någon mer som läst om det? Var ganska välplanerat, men när det skulle ske utelämnade dom. Blir spännande att följa utvecklingen utav det.

Är det här verkligen sant?

Låter nästan för knäppt för att jag ska kunna tro på det.
Citera
2026-06-16, 14:11
Medlem
cinmiks avatar
Citat:

Var fick du den informationen ifrån?
Citera
2026-06-16, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Var fick du den informationen ifrån?

Det var en fråga eftersom Jockiboi håller på att krypa ur skinnet, och uppför sig allt mer irrationellt i sin jakt på flashbackare, och andra tyckare som inte vill stryka honom medhårs
Citera
2026-06-16, 14:37
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Det var en fråga eftersom Jockiboi håller på att krypa ur skinnet, och uppför sig allt mer irrationellt i sin jakt på flashbackare, och andra tyckare som inte vill stryka honom medhårs

Jo, det är ju klart. Då kommer offerkoftan att växa sig större och större.
Citera
2026-06-16, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Jo, det är ju klart. Då kommer offerkoftan att växa sig större och större.
Undrar om han kommer ändra taktik nu när han sett att vi har kommit på hans plan innan han ens hann skrida till verket🧐

Älskar, förövrigt, din avatar! Visar Jockiboi hur han ser ut. Den sanna bilden utan solglasögon i sin fulla glans😎🤩
Citera
2026-06-16, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macranna

Älskar, förövrigt, din avatar! Visar Jockiboi hur han ser ut. Den sanna bilden utan solglasögon i sin fulla glans😎🤩

Bara vetskapen att det inte är AI utan en verklig bild. Är det verkligen detta tonårstjejerna trånar efter?
Skilleras kommenterade JOckibois ögonoperation, och jag kan tänka mig att den är utförd på Anna Books stamställe i Turkiet. Han borde reklamera för det ser för jävligt ut
Citera
2026-06-16, 16:44
Medlem
Citat:
Bara vetskapen att det inte är AI utan en verklig bild. Är det verkligen detta tonårstjejerna trånar efter?
Skilleras kommenterade JOckibois ögonoperation, och jag kan tänka mig att den är utförd på Anna Books stamställe i Turkiet. Han borde reklamera för det ser för jävligt ut
Jag råkar tyvärr veta att den utfördes i Uppsala på den främsta kliniken gällande denna typ av operation i hela Sverige. Men med det sagt, inte ens den bästa kirurg kan rädda det som är bortom räddning. En läxa många kan lära sig av.

Lite samma med hans hustru. Det spelar ingen roll hur mkt viktminskningssprutor, operationer och hårförlängningar hon än betalar för… resultatet är fortfarande mer eller mindre detsamma😭
Citera
2026-06-16, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Jag råkar tyvärr veta att den utfördes i Uppsala på den främsta kliniken gällande denna typ av operation i hela Sverige. Men med det sagt, inte ens den bästa kirurg kan rädda det som är bortom räddning. En läxa många kan lära sig av.

Lite samma med hans hustru. Det spelar ingen roll hur mkt viktminskningssprutor, operationer och hårförlängningar hon än betalar för… resultatet är fortfarande mer eller mindre detsamma😭

Du menar, som vi säger på svenska. Att sminkar man en gris, så är det lik förbannat en gris?
Jonnas utseende är tragiskt, hon såg bra ut för 15 år sedan. Nu ser hon ut som någon från Red District i Amsterdam
Citera
2026-06-16, 17:47
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Du menar, som vi säger på svenska. Att sminkar man en gris, så är det lik förbannat en gris?
Jonnas utseende är tragiskt, hon såg bra ut för 15 år sedan. Nu ser hon ut som någon från Red District i Amsterdam
Exakt så! Jag valde bara att sätta andra ord på det hela.

Jonna var aldrig, enligt mig, särskilt vacker ens när hon var yngre. Däremot är det klart att de flesta 20–25-åringar ser bättre ut än de gör tjugo år senare. Det gäller ju nästan alla människor.

Hon har alltid varit ganska ofördelaktigt lottad när det gäller utseendet, men det hade ju egentligen inte behövt spela någon roll. Man kan vara hur snygg eller ful som helst och ändå vara en bra människa.

Det sorgliga är att jag inte bara tycker att hon dragit nitlotten utseendemässigt. Jag tycker även att hon genom åren visat sidor av sin personlighet som gör att helhetsintrycket blir ännu sämre. Det är betydligt mer problematiskt än hur någon ser ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in