Jag tycker det är intressant hur båda sidor påstår att fringe-partier (F!, kommunisterna till vänster; dina förslag till höger) är att ge en röst till motståndarens sida. Jag skulle ha större förståelse om man sa det i USA där det dikotoma politiska system i princip tvingar en att välja mellan två partier eller inget. Tycker inte alls det är lika självklart är i Sverige.
Jag tycker det är intressant hur båda sidor påstår att fringe-partier (F!, kommunisterna till vänster; dina förslag till höger) är att ge en röst till motståndarens sida. Jag skulle ha större förståelse om man sa det i USA där det dikotoma politiska system i princip tvingar en att välja mellan två partier eller inget. Tycker inte alls det är lika självklart är i Sverige.
Som tur är finns idiotiska Vänsterpartier som inte heller kommer in och synd att Feministiskt initiativ lagt av för de snodde ett tag 1-2% av rösterna från Vänster-blocket.
Nu i år blir det ju kris om inte L kommer in. Antagligen 3% Höger-röster i soptunnan vilket avgör valet och de borde göra en val-allians med KD.
(S), V, C & MP tackar er med öppna portar för massinvandring och höjd skatt. Hoppas ni är nöjda med er insats.
Frågor på det?
Jag röstar inte på en enhällig globalistisk 8-klöver som skänker bort åtskilliga miljarder till andra länder, eller lierar sig med Eu och dess överstatliga tyranni. Ambition Sverige får min röst...Och nej!!! Inga frågor på det
Jag röstar inte på en enhällig globalistisk 8-klöver som skänker bort åtskilliga miljarder till andra länder, eller lierar sig med Eu och dess överstatliga tyranni. Ambition Sverige får min röst...Och nej!!! Inga frågor på det
Du röstar alltså indirekt vänster och på ökad massinvandring. Bra jobbat.
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Tänk om alla kunde förstå att om alla röstar på SD så får SD egen majoritet, vore inte det det smartigaste?
En röst på SD är en röst på Tidö men kommer inte L över spärren så blir alla röster på SD meningslösa.
Som tur är finns idiotiska Vänsterpartier som inte heller kommer in och synd att Feministiskt initiativ lagt av för de snodde ett tag 1-2% av rösterna från Vänster-blocket
De har inte lagt av, de heter enbart Feministerna numera