2026-06-16, 05:57
  #97
Medlem
Hur jävla dum får man bli är grundfrågan. Hade jag haft minsta böjelse till dylika, så inte fan hade jag varit så jävla riskbenägen. Det verkar vara en enorm drift detta med pedofilia störningar.
Citera
2026-06-16, 06:47
  #98
Medlem
Prostatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedofil
Nu har han ju inte begått något brott. Även om han trodde att att han skulle få tillgång till ett barn så är det ju vuxna personer han har chattat och träffat.

Så i princip borde han kunna jobba vidare inom polisen eftersom han inte gjort något olagligt.

Dumpen har gjort bort sig och skulle ha kontaktat polisen istället med informationen de hade.

Borde inte vara någon konst att få han sparkad ändå på grunder av bristande samarbetsproblem till exempel.
Citera
2026-06-16, 07:01
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
#790
790? var vardå?
Citera
2026-06-16, 07:20
  #100
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lashback
Hur jävla dum får man bli är grundfrågan. Hade jag haft minsta böjelse till dylika, så inte fan hade jag varit så jävla riskbenägen. Det verkar vara en enorm drift detta med pedofilia störningar.
Det är en besatthet långt bortom sexuell lust och kan övergå till behov att tortera och döda. Besattheten lämnar inte den besatte någon ro utan gnager bort motståndet.
__________________
Senast redigerad av AskMeAboutJesus 2026-06-16 kl. 07:58.
Citera
2026-06-16, 07:26
  #101
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedofil
Nu har han ju inte begått något brott. Även om han trodde att att han skulle få tillgång till ett barn så är det ju vuxna personer han har chattat och träffat.

Så i princip borde han kunna jobba vidare inom polisen eftersom han inte gjort något olagligt.

Dumpen har gjort bort sig och skulle ha kontaktat polisen istället med informationen de hade.

Man har avmaskerat mannen och alla i hans omgivning vet vilken smutsig människa han är. Det är värre än ett fängelsestraff.
Citera
2026-06-16, 07:30
  #102
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lashback
Polisanmäla vad?

Det var ju just det.
Men, kan man anmäla uppsåt?
Citera
2026-06-16, 07:36
  #103
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedofil
Nu har han ju inte begått något brott. Även om han trodde att att han skulle få tillgång till ett barn så är det ju vuxna personer han har chattat och träffat.

Så i princip borde han kunna jobba vidare inom polisen eftersom han inte gjort något olagligt.

Dumpen har gjort bort sig och skulle ha kontaktat polisen istället med informationen de hade.

Precis. Nu är vartenda bevis kontaminerat och förstört…

Dumpentramset har inte räddat en endaste unge.
Citera
2026-06-16, 07:41
  #104
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Precis. Nu är vartenda bevis kontaminerat och förstört…

Dumpentramset har inte räddat en endaste unge.

Kanske inte, men dom har fått väldigt många pedofiler att skaka av rädsla. Och vi har fått verktyg att varna sina barn om man har ett peddo som granne. Pedofiler förtjänar bara mörker
Citera
2026-06-16, 08:10
  #105
Medlem
Hur vet mat att det inte var hans mening att konfrontera och avslöja Mamman som ville sälja sitt minderåriga barn ?
Att chatta och fantisera med en annan vuxen är inte olagligt. Vi får faktiskt prata med varandra om precis vad som helst.
Som jag fattat finns ingen Målsägare. Så det kan inte bli någon rättegång.
Att på fyllan säga att man borde spränga riksdagshuset är inte brottsligt.
Dumpens metoder ger ju bara sociala / privata domar. Inget brottsligt i sig.
För att få fast pedofiler måste man få tjejerna att prata. Men det är svårt, för du måste få hennes förtroende , typ en omvänd honungsfälla. Få henne att berätta om tidigare träffar. Men då är man ute på djupt vatten själv.
Citera
2026-06-16, 08:58
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pedofil
Nu har han ju inte begått något brott. Även om han trodde att att han skulle få tillgång till ett barn så är det ju vuxna personer han har chattat och träffat.

Så i princip borde han kunna jobba vidare inom polisen eftersom han inte gjort något olagligt.

Dumpen har gjort bort sig och skulle ha kontaktat polisen istället med informationen de hade.

Hahaha passande att ditt anv namn är "pedofil". Skämt åsido, klart som fan han inte är lämplig som polis om han söker upp sexuella kontakter med barn, det kan man ju räkna ut med röven.
Citera
2026-06-16, 09:40
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Det var ju just det.
Men, kan man anmäla uppsåt?

Detta är en klurig fråga som kan angripas fr många håll. Statstjänsteman/polis. Har han åsidosatt sina arbetsuppgifter till förmån för sin, ”hobby”. Har han använt statens egendom, olagligt, datorer, mobiler, lokaler, fordon o kanske använt konfidentiellt material för bakgrundskontroll.
Har han redovisat sin arbetstid korrekt.
Detta är en person som har haft ett stort samhälligt förtroende o kontakt med, brottsoffer, gärningsmän o åklagare.
Har arbetsgivaren brustit i sin kontroll av arbetstagare.
Dumpen har inte bara satt sin strålkastare mot en misstänkt pedofil utan också mot myndigheter som har att skydda samhället mot förövare.
Nu blir det säkert så; Ärendet avslutat, personen får lämna o Dumpen fortsätter. Det är tröstlöst när samhället o dess tjänare får fortsätta med suspekta ”hobbys”.
Citera
2026-06-16, 09:40
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Precis. Nu är vartenda bevis kontaminerat och förstört…

Dumpentramset har inte räddat en endaste unge.
Va inte så säker på det. Han är avstängd och det verkar ju som han är anmäld ”för något”. Frågan är va dom anmält han för. Tänker att något olämpligt har hittats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in