2026-06-15, 22:32
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Redbar tycker iaf att dom som har downs är bättre än er som har autism.. eftersom åtminstone så kan dom med downs inte skriva korkade saker på nätet LOL.

Han menar att alla som bråkar på nätet har autism.. eftersom man vet ju inte vilka som har autism online... så folk hamnar i bråk i kommentarsfält och forum, för att dom hamnar i diskussioner med folk som har autism, fast på gatan håller man sig borta från både downsfolk och autismfolk.. och man börjar liksom inte debattera saker med mongos som inte fattar nått, man håller sig bara borta från dom.
Jag kan slå vad om att du går förbi, och till och med samtalar med, personer med autism flera gånger i veckan utan att ens märka det. Du skulle inte märka det på mig om vi bara hade en vardaglig diskussion som två bekanta, vågar jag nästan lova.
Några autistiska drag är att vägra ge med sig i en diskussion (”trots att läkare och psykologer säger annorlunda så HAR han autism!”) och ett svart-vitt seende (”du håller inte med mig om att de har autism - du tycker alltså att de beter sig normalt?”), just sayin’

Nej man vet inte via internet vilka diagnoser någon har, men det räcker ju med att se några minuter på Rask och Jocke för att inse vilken typ av människor de är. Det bara strålar kluster B-störningar om dem (diagnoser med empatibrist såsom antisocial personlighetsstörning, narcissism) och att följarna inte ser det beror på att de har lågt IQ. Hur många högutbildade har Jockiboi eller Rask som idoler?
Rask var ju först populär med Missbruksbloggen och för mig räckte det att se några minuter på den för att fatta att detta är en totalt samvetslös människa utan själ. ”Vem gör sådär mot sitt eget kött och blod?”
De följare som dyrkar dessa f-kändisar hade snabbt hittat någon annan idiot att beundra ifall de försvann, om inte på nätet så irl.
Människor med normal intelligens behöver inte ”varnas” för dessa lowlifes.

Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Carl Fredrik har mycket, men inte autism. Det verkar som den där "Redbar" har en fix idé.

Men man kan undra vad det kan vara som kan förklara grandiositet, orealistiska planer, gränslöshet, extrem viktnedgång, konstant bärande av solglasögon och oförklarliga summor av pengar som "försvinner". Ett sant mysterium vad som åtminstone kan vara en delförklaring till Baronens och andra i den här sfärens beteenden.
Ja, som jag sagt.

Amfetamin är säkert en del av det men han var ett svin före också (när han var fet), icke att förglömma. Narcissism och empatilöshet är något han föddes med/fick i tidig ålder.
Senast redigerad av mephedron 2026-06-15 kl. 22:35.
Citera
2026-06-15, 22:56
Medlem
Damien-s avatar
Jävlar, vad den fega äggskallen skyller ifrån sig när runkbögen reagerar på Medvikts dokumentetär. Baronen har inte tagit ansvar för någonting, jävla as.
Citera
2026-06-15, 22:57
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jaha, då har pervot i Trosa delat med sig av ännu ett av sina fullständigt banbrytande sexråd. Den här gången tycker Baronen tydligen att folk ska "piffa upp vardagen" genom att knulla i soprummet(!) Platsen som normala människor förknippar med ruttnande matrester, läckande soppåsar och den där vidriga lukten som sätter sig i huden. Men i Baronens värld är detta tydligen höjden av romantik. Typiskt BajsBaronen...
3 videor på 8 dagar trots att de knappt når 1000 visningar. Helt klart att någon börjat kräva att han antingen ”jobbar” eller behöver visa varför han skapade ett 25000kr stort hål i hushållskassan. Inga fler pizzor till den porrskadade ÄckelBaronen!

Det är tufft för Baronfamiljen och sommarlovet har precis börjat. Blå tåget kommer få se mycket av familjen i sommar om de inte börjar ta betalt för åkturen…

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-06-15, 23:02
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Carl Fredrik har mycket, men inte autism. Det verkar som den där "Redbar" har en fix idé.

Men man kan undra vad det kan vara som kan förklara grandiositet, orealistiska planer, gränslöshet, extrem viktnedgång, konstant bärande av solglasögon och oförklarliga summor av pengar som "försvinner". Ett sant mysterium vad som åtminstone kan vara en delförklaring till Baronens och andra i den här sfärens beteenden.
Inte för att vara sån, men det finns en anledning till att man får göra ett test för att utesluta personlighetsstörningar vid misstanke av bipolär sjukdom.

Men lite vitt under näsan på rasken hade nog ingen egentligen varit förvånad över lol.
Citera
2026-06-15, 23:03
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Jag kan slå vad om att du går förbi, och till och med samtalar med, personer med autism flera gånger i veckan utan att ens märka det. Du skulle inte märka det på mig om vi bara hade en vardaglig diskussion som två bekanta, vågar jag nästan lova.
Några autistiska drag är att vägra ge med sig i en diskussion (”trots att läkare och psykologer säger annorlunda så HAR han autism!”) och ett svart-vitt seende (”du håller inte med mig om att de har autism - du tycker alltså att de beter sig normalt?”), just sayin’

Nej man vet inte via internet vilka diagnoser någon har, men det räcker ju med att se några minuter på Rask och Jocke för att inse vilken typ av människor de är. Det bara strålar kluster B-störningar om dem (diagnoser med empatibrist såsom antisocial personlighetsstörning, narcissism) och att följarna inte ser det beror på att de har lågt IQ. Hur många högutbildade har Jockiboi eller Rask som idoler?
Rask var ju först populär med Missbruksbloggen och för mig räckte det att se några minuter på den för att fatta att detta är en totalt samvetslös människa utan själ. ”Vem gör sådär mot sitt eget kött och blod?”
De följare som dyrkar dessa f-kändisar hade snabbt hittat någon annan idiot att beundra ifall de försvann, om inte på nätet så irl.
Människor med normal intelligens behöver inte ”varnas” för dessa lowlifes.

Ja det är sant , dock mest korkade ungar som blir lurade av jockiboiligan, jag menar tänk när fanskapet hade livestream i ett dygn med ett betalnummer på skärmen.. för att lura så många ungar som möjligt på deras föräldrars pengar genom enorma telefonräkningar.. och förstöra familjers ekonomier.. för att jockiboi och jonnaboi behövde ännu mer pengar och omoraliskt skit som dom gjort på nätet.

Vanligt folk kan aldrig göra sånt.

Jag tänkte på det att jockiboi hat ju gjort en bra sak som är att visa att det finns totalt empatilösa demonmänniskor som är helt okjapabla till att känna skam eller medmänsklighet. För alla som du säger som inte är totalt investerade i att allt som säger är sant.. då är dessa clowner en lärdom på många plan.
Citera
2026-06-15, 23:21
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Är du tokig!? De där ansiktstatueringarna är ju en viktigt komponent när det gäller att säkerställa att den porrskadade ÄckelBaronen inte råkar få ett jobb om han blir tvungen att söka ett. Kan vara det enda som är genomtänkt i hela hans liv (eller så har det bara blivit så för att han av naturen är äcklig, efterbliven och fast i tonåren):
- ingen utbildning
- nerkladdat ansikte
- egenpimpade kläder
- rakad skalle
- töjningar i öronen
- ring i näsan
- ständigt hostande

Hur många anställare tror du ens funderar över en sån misslyckad byfåne? För att lägga till en extra punkt, för att ytterligare se till att han inte av misstag råkar få ett hantverksyrke där utseende är i stort sett oviktigt, har han dessutom visat flera gånger att han är totalt värdelös på att jobba praktiskt.
- fogskum
- kletar textillim isf att sy
- skotar snö med piasavakvast
- ringer kompis när han fått punktering
- fäster textilier i taket med häftstift

Efter att ha skrivit allt detta är jag nu helt övertygad om att den porrskadade ÄckelBaronen akut behöver hjälp av Samhall för att ta tag i sitt liv.

Allt Gott,! ❤️

Hahahaha, du vann. Och fick mig skratta.

Men, riktiga firmor som Bryntes El upp till över 10 andra byggfirmor (25 ?) har sponsrat hans fd bästisar Let's feast de senaste 12 månaderna. Ner till grus på golvet i växthuset. Utöver Hello Fresh eller annat med mat, till ljudböcker.

Jag kan bara sörja det vägval Baronen gjorde efter ett års Chrippadrama. Rasks del började med en fullständigt rimlig tillbakakaka mot Chrippa när hans skulder framkom, vi talar när han var ihop med Julia. Alla hyllade, även Rasks haters.

Men sen vevade han samma kontent i månader. Allt var sagt. zzZzz sluta tjaaataaaa.

Sen hade Rask tur - Chrippa och Linnéa började veva mot varandra! Grattis du gjorde väl 20 dagars content folk var så hungriga på att se, jag köper du inte sade något nytt.

Men efter det, nej nej nej.

Allt eget content, unikt material, är raderat från Rasks kanal. För det är förtal, grovt förtal eller bryter mot andra lagar.
Citera
2026-06-15, 23:29
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jaha, då har pervot i Trosa delat med sig av ännu ett av sina fullständigt banbrytande sexråd. Den här gången tycker Baronen tydligen att folk ska "piffa upp vardagen" genom att knulla i soprummet(!) Platsen som normala människor förknippar med ruttnande matrester, läckande soppåsar och den där vidriga lukten som sätter sig i huden. Men i Baronens värld är detta tydligen höjden av romantik. Typiskt BajsBaronen...
Det är såna där perversa idéer som kommer från folk som missbrukat för mycket amfetamin.

Nu har ju Baronen alltid varit ett pervo så för honom blev det givetvis ännu värre.

Han är så sjuk i huvudet, kan ta gift på att det finns en massa bilder på honom när han runkar i Therese underkläder på en massa obskyra fetischsidor och förmodligen ännu sjukare grejer än så.

Man får inte glömma att han suttit hemma i 20 år, han har inget socialt liv, att skicka bilder där han runkar och visar upp kvinnohöfterna är hans sätt att söka kontakt på.

Han måste verkligen sluta sitta och måla upp sig själv som någon sexguru, man blir inte en expert på att knulla för att man sitter hemma om dagarna och tjackrunkar.
Citera
2026-06-15, 23:30
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ja det är sant , dock mest korkade ungar som blir lurade av jockiboiligan, jag menar tänk när fanskapet hade livestream i ett dygn med ett betalnummer på skärmen.. för att lura så många ungar som möjligt på deras föräldrars pengar genom enorma telefonräkningar.. och förstöra familjers ekonomier.. för att jockiboi och jonnaboi behövde ännu mer pengar och omoraliskt skit som dom gjort på nätet.[/b]

Jag tänkte på det att Jockiboi har ju gjort en bra sak som är att visa att det finns totalt empatilösa demonmänniskor som är helt inkkapabla till att känna skam eller medmänsklighet. För alla som du säger som inte är totalt investerade i att allt som säger är sant.. då är dessa clowner en lärdom på många plan.

Jockiboi å Jonna tiggde man skulle betala 129 kronor (?) i månaden på Youtube för att se Mördarna. Deras version av Förrädarna, premiär i april. Felicia och Danjal som dragplåster. Vad hände med det? Vad hände med Anjos vlogg och Jockibois vlogg?
Citera
2026-06-16, 00:27
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Ja det är sant , dock mest korkade ungar som blir lurade av jockiboiligan, jag menar tänk när fanskapet hade livestream i ett dygn med ett betalnummer på skärmen.. för att lura så många ungar som möjligt på deras föräldrars pengar genom enorma telefonräkningar.. och förstöra familjers ekonomier.. för att jockiboi och jonnaboi behövde ännu mer pengar och omoraliskt skit som dom gjort på nätet.

Jag tänkte på det att jockiboi hat ju gjort en bra sak som är att visa att det finns totalt empatilösa demonmänniskor som är helt okjapabla till att känna skam eller medmänsklighet. För alla som du säger som inte är totalt investerade i att allt som säger är sant.. då är dessa clowner en lärdom på många plan.
Både Jockiboi och Rask har bokstavligen sålt ut sina egna föräldrar för att bli kändisar, det säger väl allt.
”Att inte förstå skämt” är för övrigt ett drag som även lågbegåvade besitter, det är ändå en betydande del av befolkningen som har ett IQ under 100 (medel), jag skulle tro många av dem finns i deras följarbaser.
Det finns förresten ett klipp på någon familjekonstellation där Rask i vanlig ordning beter sig antisocialt och opassande, varpå brodern Ludde (alltså han som har autism) desperat ber honom att sluta ”om inte annat så för dina barns skull!”

Boi fick säkert in sköna summor på den där liven om den pågick i ett dygn. hoppas alla föräldrar vid det här laget har blockat betalnummer på sina barns telefoner.

Ja, visst är det en bra grej om man kan ha en youtubekanal utan reklam, men det kräver ju att man har ett vanligt jobb vid sidan av länge tills man uppnått ett högt och stabilt följe (egentligen även då, eftersom Youtube kanske inte ens finns om tio år). Det blir ont om tid om man har familj etc då, så jag förstår ändå varför många har reklam (jag ser den ändå inte).
Oavsett gör det detsamma för Rask och Jockiboi, efter Youtube kommer de bara återgå till de socialfall de var innan, ingen skulle anställa dem.
Citera
2026-06-16, 01:19
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Både Jockiboi och Rask har bokstavligen sålt ut sina egna föräldrar för att bli kändisar, det säger väl allt.
”Att inte förstå skämt” är för övrigt ett drag som även lågbegåvade besitter, det är ändå en betydande del av befolkningen som har ett IQ under 100 (medel), jag skulle tro många av dem finns i deras följarbaser.
Det finns förresten ett klipp på någon familjekonstellation där Rask i vanlig ordning beter sig antisocialt och opassande, varpå brodern Ludde (alltså han som har autism) desperat ber honom att sluta ”om inte annat så för dina barns skull!”

Boi fick säkert in sköna summor på den där liven om den pågick i ett dygn. hoppas alla föräldrar vid det här laget har blockat betalnummer på sina barns telefoner.

Ja, visst är det en bra grej om man kan ha en youtubekanal utan reklam, men det kräver ju att man har ett vanligt jobb vid sidan av länge tills man uppnått ett högt och stabilt följe (egentligen även då, eftersom Youtube kanske inte ens finns om tio år). Det blir ont om tid om man har familj etc då, så jag förstår ändå varför många har reklam (jag ser den ändå inte).
Oavsett gör det detsamma för Rask och Jockiboi, efter Youtube kommer de bara återgå till de socialfall de var innan, ingen skulle anställa dem.

Det är väl runt tre år kvar innan hela mänskligheten är utrotad, på grund av ekosystemen kollaps efter att haven fylldes med sopor och radioaktivt avfall och avlopp.
Sjukt att det ens existerar folk som tror att denna cirkus som mänskligheten ju är.. skulle få fortsätta i tio år eller mer. Nejdå det finns inga tio år kvar. Max fem, men jag tror mer på tre.

Jockiboi och Rask omföds då som nå kräldjur eller nått liknande, eftersom dom visade för gudar att dom absolut inte vill vara medvetna och veta skillnad mellan rätt och fel.. för dom brydde sig inte om sånt.

Som djur så kan dom ju bara kämpa för att överleva i naturens brutala värld, eller som ett torterat bodskapsdjur hos nån utomjordisk bonde.

Man är knappast ärlig för nån annans skull än sin egen, för oärliga jävlar, är satans barn, enligt bibeln.
Citera
2026-06-16, 06:54
Medlem
GreenBatterys avatar
Det är intressant att jämföra den porrskadade ÄckelBaronen med sina fd vänner Lets Feast. De har spelat alla korten rätt och kan med alla sina samarbeten och gott renommé leva på sin youtubekarriär.
Den porrskadade ÄckelBaronen har valt att göra precis tvärtom. Ingen vill samarbeta med en pervers utvecklingsstörd 3-barnsfar som runkar i soprum.

Han tror fortfarande att han har potential att bli en rockstjärna och någon för andra att se upp till. Vad har han gjort för att förtjäna det? Asså, kolla hur mycket tid han lagt på att låta sig snurra med en trumpinne!

Sätt honom i arbetspraktik för allas bästa!

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-06-16, 07:11
Medlem
Jag uppmärksammar att den vedervärdiga högen med bajs har införskaffat sig den senaste iPhonen. Plundrade Skithögen barnen spargrisar, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in