2026-06-15, 09:52
  #82045
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det är ju det han till varje pris vill undvika, därav flertimmars svammelorgie. "flood the zone with shit" Trosas Steve Bannon.

Medan den perversa byfånen fortsätter att pausa var sjätte sekund och hålla sina evighetslånga monologer försvinner publiken en efter en. Det blir svettigt i runkbåset när Trobo vill ha sitt.
Citera
2026-06-15, 10:06
  #82046
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Medan den perversa byfånen fortsätter att pausa var sjätte sekund och hålla sina evighetslånga monologer försvinner publiken en efter en. Det blir svettigt i runkbåset när Trobo vill ha sitt.
Är det något man kan vara 100% säker på så är det att den porrskadade ÄckelBaronen inte vet vad sparande är. Det han har fått in är borta snabbare än du hinner säga ”förtalsexpert”.

Han har ju till och med själv erkänt att han är ekonomiskt efterbliven så någon form av självkännedom verkar han ha. Imponerande!

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-06-15, 11:29
  #82047
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Han svamlade på rätt bra, en timmes video och han kommer bara 10 minuter in då

Han vet hur man kavlar ut en deg, den saken är klar.
Citera
2026-06-15, 12:26
  #82048
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Att ljuga 2 år i rad bör väl inte ses med blida ögon av skatteverket?

https://www.skatteverket.se/omoss/kontaktaoss/mejlaoss/tipsaommisstanktfusk.4.7afdf8a313d3421e9a9561.html
Här går det bra att tipsa dom anonymt
Har tipsat dom om jockiboi och rask

Bra start på veckan 😊
Citera
2026-06-15, 12:44
  #82049
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Är det något man kan vara 100% säker på så är det att den porrskadade ÄckelBaronen inte vet vad sparande är. Det han har fått in är borta snabbare än du hinner säga ”förtalsexpert”.

Han har ju till och med själv erkänt att han är ekonomiskt efterbliven så någon form av självkännedom verkar han ha. Imponerande!

Allt Gott,! ❤️

Det patetiska är att Baronen gärna pratar som om han vore någon entreprenör och vägrar ta ett vanligt jobb eftersom runkbögen fortfarande väntar på att Youtube ska upptäcka hans storhet.

Under tiden får hans stackars förståndshandikappade fru gå till jobbet, tjäna pengar, betala räkningar och försöka hålla familjens ekonomi flytande medan Baronen sitter hemma i runkbåset och "skapar content" .
Citera
2026-06-15, 15:13
  #82050
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Redbar berätta i en video att folk som har autism fattar inte skämt... och det har skapat stora problem för honom genom alla år.
Det är väl ingen hemlighet att både Rask och följarna har stora problem med att fatta contexter hela tiden. Ibland gör dom det säkert medvetet, men isf endast för att dom vet att deras följare har autism och stora problem med att skilja på lögner och verklighet.
April fools Day är ett problem för folk med autism eftersom dom inte fattar varför nån skulle ljuga.

Förr kunde man prata om dom på detta viset, men sen fick samhället för sig att folk med autism är skitbra och jätteduktiga LOL.
Nu kan man inte tjäna några cäsh längre på att forska på galningarna som har autism.

Funkofob är man väl om man talar om vetenskapen dom gjordes på autism-folket förr i tiden när folk visste att dom är problem LOL.

Jockiboi var ju ett mongo på riktigt, vilket syndes när han bar barn... full downs syndrome skulle jag hävda om Jockiboi som unge. Rask är inte downs som Jockiboi men autism fanns såklart alltid där och därför är Rask det mongot han är.. med stora problem att fatta allt från skämt till varför det är olämpligt att bete sig Rask gör på nätet.
Du tror blint på någon utan utbildning inom ämnet som om han vore professor bara för att han är en rolig/duktig youtuber.
Autism kan se väldigt olika ut. Alla i tråden har sagt emot dig om att Rask skulle ha autism, inklusive en psykolog och flera som själv har det, men du fortsätter hävda det med en dåres envishet.
”Ja, men titta på hur de beter siiiig”.
På samma sätt som Jockibois fans tror på alla hans berättelser bara för de gillar honom som youtuber.
”Klart att hans mamma torterade honom när han var barn, för han säger ju det själv, och alla vet ju hur snett det gick för honom sedan. Alla fattar ju att någon med en normal barndom inte skulle bli sån!”

Ja, man kan ha autistiska drag eller beteenden utan att vara autist.
Jag skulle snarare säga att Jockiboi och Rask har antisociala beteenden. läs: https://sv.wikipedia.org/wiki/Antisocialt_beteende
”Mindre viktiga faktorer kan vara sämre socioekonomisk situation eller låg självkänsla, ångest, depression samt ett antal biologiska och neuropsykiatriska indikatorer.”
Om smeta in sig i avföring samt runka offentligt inte är ”avvikelser och sociala normbrott från vad som anses som ett korrekt sätt att vara” så vet jag inte vad som är det.
Citera
2026-06-15, 16:03
  #82051
Medlem
Folk borde anmäla rask det är uppenbart att han fifflat med skatten och redovisningen, chrippa året då han pumpat ut videos nästan varje dag och livros visade från kanalen att han tjänat 1 mille från youtube deklarerade rask bara 192 tusen och nu 500 000 men han hade ett helt år där han pumpade ut chrippa videos nästan varje dag som fick ganska bra visningar och lång watchtime
Citera
2026-06-15, 16:38
  #82052
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Folk borde anmäla rask det är uppenbart att han fifflat med skatten och redovisningen, chrippa året då han pumpat ut videos nästan varje dag och livros visade från kanalen att han tjänat 1 mille från youtube deklarerade rask bara 192 tusen och nu 500 000 men han hade ett helt år där han pumpade ut chrippa videos nästan varje dag som fick ganska bra visningar och lång watchtime
Det som är mest underhållande med den porrskadade ÄckelBaronen är att han är så puckad att han filmar sig själv sägandes lögner och lurendrejeri. Fatta hur enkelt det kommer bli för Skatteverket att utreda hans oegentligheter. De kan ju också ta kontakt med den där stackars ekonomen som försökte hjälpa honom.

Svårt att hitta någon så totalt värdelös som allas vår porrskadade ÄckelBaron!

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-06-15, 19:35
  #82053
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Du tror blint på någon utan utbildning inom ämnet som om han vore professor bara för att han är en rolig/duktig youtuber.
Autism kan se väldigt olika ut. Alla i tråden har sagt emot dig om att Rask skulle ha autism, inklusive en psykolog och flera som själv har det, men du fortsätter hävda det med en dåres envishet.
”Ja, men titta på hur de beter siiiig”.
På samma sätt som Jockibois fans tror på alla hans berättelser bara för de gillar honom som youtuber.
”Klart att hans mamma torterade honom när han var barn, för han säger ju det själv, och alla vet ju hur snett det gick för honom sedan. Alla fattar ju att någon med en normal barndom inte skulle bli sån!”

Ja, man kan ha autistiska drag eller beteenden utan att vara autist.
Jag skulle snarare säga att Jockiboi och Rask har antisociala beteenden. läs: https://sv.wikipedia.org/wiki/Antisocialt_beteende
”Mindre viktiga faktorer kan vara sämre socioekonomisk situation eller låg självkänsla, ångest, depression samt ett antal biologiska och neuropsykiatriska indikatorer.”
Om smeta in sig i avföring samt runka offentligt inte är ”avvikelser och sociala normbrott från vad som anses som ett korrekt sätt att vara” så vet jag inte vad som är det.

När snackade du med nån galning som vill prata om att steka bajskorvar senast?

Har Redbar fel i hans tal om att folk med autism var isolerade hemma för att ingen vill eller kan umgås med nån som vill skryta om när han stekta bajskorv på en fest som han vandliserade och lekte rockstjärna tills ingen bjöd han på fest längre, och då satt galningarna hemma isolerade och nördade i statistik på Youtube för att maximera antalet följare och visningar, så dom blev tillslut kungarna på nätet, och dom sysslade då med brottslighet, med den lilla makten som internet gav dom?

Dom ska såklart tillbaks till deras isolerade liv som dom hade innan dom slog på rekord knappen på videokameran för att bli kändisar fast ingen egentligen vill eller kan ha dom som vänner.. precis som Redbar avslutade talet med.
Citera
2026-06-15, 21:06
  #82054
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
När snackade du med nån galning som vill prata om att steka bajskorvar senast?

Har Redbar fel i hans tal om att folk med autism var isolerade hemma för att ingen vill eller kan umgås med nån som vill skryta om när han stekta bajskorv på en fest som han vandliserade och lekte rockstjärna tills ingen bjöd han på fest längre, och då satt galningarna hemma isolerade och nördade i statistik på Youtube för att maximera antalet följare och visningar, så dom blev tillslut kungarna på nätet, och dom sysslade då med brottslighet, med den lilla makten som internet gav dom?

Dom ska såklart tillbaks till deras isolerade liv som dom hade innan dom slog på rekord knappen på videokameran för att bli kändisar fast ingen egentligen vill eller kan ha dom som vänner.. precis som Redbar avslutade talet med.
Han har inte fel i sin berättelse nej, utan endast i att det måste vara ”autism” som orsakat deras antisociala beteende. Han, och andra outbildade, är inte behöriga att sätta den diagnosen, i synnerhet på personer de inte ens träffat.
Som jag skrev kan man ha autistiska beteenden utan att vara autist, och hade jag fel i att det Rask visar upp är ett antisocialt beteende?
Är alla nationalister som Breivik? Alla som ser på porr sexbrottslingar?
Nej, men om man har en sexuell störning är det bra att inte kolla mycket på porr eftersom det kan trigga störningen. Fortfarande kommer majoriteten som ser på det inte bli våldtäktsmän.
Rask och Jockiboi borde inte ha internet, eftersom det triggar dem att begå brott. Men de flesta klarar av att hantera internet.
Jag har en form av autism och har aldrig lekt med avföring eller liknande sjuka saker, liksom alla jag känner som har det.
Du har förresten en del autistiska drag själv (ifall du nu inte spelar en karaktär i dina inlägg), du kanske skulle starta en utredning?
Ps Lär dig skilja mellan ”hans/deras” och ”sin/sitt”.
Citera
2026-06-15, 21:42
  #82055
Medlem
moralhoras avatar
Carl Fredrik har mycket, men inte autism. Det verkar som den där "Redbar" har en fix idé.

Men man kan undra vad det kan vara som kan förklara grandiositet, orealistiska planer, gränslöshet, extrem viktnedgång, konstant bärande av solglasögon och oförklarliga summor av pengar som "försvinner". Ett sant mysterium vad som åtminstone kan vara en delförklaring till Baronens och andra i den här sfärens beteenden.
Citera
2026-06-15, 21:42
  #82056
Medlem
Damien-s avatar
Jaha, då har pervot i Trosa delat med sig av ännu ett av sina fullständigt banbrytande sexråd. Den här gången tycker Baronen tydligen att folk ska "piffa upp vardagen" genom att knulla i soprummet(!) Platsen som normala människor förknippar med ruttnande matrester, läckande soppåsar och den där vidriga lukten som sätter sig i huden. Men i Baronens värld är detta tydligen höjden av romantik. Typiskt BajsBaronen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in