Citat:
Jag kan slå vad om att du går förbi, och till och med samtalar med, personer med autism flera gånger i veckan utan att ens märka det. Du skulle inte märka det på mig om vi bara hade en vardaglig diskussion som två bekanta, vågar jag nästan lova.
Redbar tycker iaf att dom som har downs är bättre än er som har autism.. eftersom åtminstone så kan dom med downs inte skriva korkade saker på nätet LOL.
Han menar att alla som bråkar på nätet har autism.. eftersom man vet ju inte vilka som har autism online... så folk hamnar i bråk i kommentarsfält och forum, för att dom hamnar i diskussioner med folk som har autism, fast på gatan håller man sig borta från både downsfolk och autismfolk.. och man börjar liksom inte debattera saker med mongos som inte fattar nått, man håller sig bara borta från dom.
Han menar att alla som bråkar på nätet har autism.. eftersom man vet ju inte vilka som har autism online... så folk hamnar i bråk i kommentarsfält och forum, för att dom hamnar i diskussioner med folk som har autism, fast på gatan håller man sig borta från både downsfolk och autismfolk.. och man börjar liksom inte debattera saker med mongos som inte fattar nått, man håller sig bara borta från dom.
Några autistiska drag är att vägra ge med sig i en diskussion (”trots att läkare och psykologer säger annorlunda så HAR han autism!”) och ett svart-vitt seende (”du håller inte med mig om att de har autism - du tycker alltså att de beter sig normalt?”), just sayin’
Nej man vet inte via internet vilka diagnoser någon har, men det räcker ju med att se några minuter på Rask och Jocke för att inse vilken typ av människor de är. Det bara strålar kluster B-störningar om dem (diagnoser med empatibrist såsom antisocial personlighetsstörning, narcissism) och att följarna inte ser det beror på att de har lågt IQ. Hur många högutbildade har Jockiboi eller Rask som idoler?
Rask var ju först populär med Missbruksbloggen och för mig räckte det att se några minuter på den för att fatta att detta är en totalt samvetslös människa utan själ. ”Vem gör sådär mot sitt eget kött och blod?”
De följare som dyrkar dessa f-kändisar hade snabbt hittat någon annan idiot att beundra ifall de försvann, om inte på nätet så irl.
Människor med normal intelligens behöver inte ”varnas” för dessa lowlifes.
Citat:
Ja, som jag sagt.
Carl Fredrik har mycket, men inte autism. Det verkar som den där "Redbar" har en fix idé.
Men man kan undra vad det kan vara som kan förklara grandiositet, orealistiska planer, gränslöshet, extrem viktnedgång, konstant bärande av solglasögon och oförklarliga summor av pengar som "försvinner". Ett sant mysterium vad som åtminstone kan vara en delförklaring till Baronens och andra i den här sfärens beteenden.
Men man kan undra vad det kan vara som kan förklara grandiositet, orealistiska planer, gränslöshet, extrem viktnedgång, konstant bärande av solglasögon och oförklarliga summor av pengar som "försvinner". Ett sant mysterium vad som åtminstone kan vara en delförklaring till Baronens och andra i den här sfärens beteenden.
Amfetamin är säkert en del av det men han var ett svin före också (när han var fet), icke att förglömma. Narcissism och empatilöshet är något han föddes med/fick i tidig ålder.
Senast redigerad av mephedron 2026-06-15 kl. 22:35.
Senast redigerad av mephedron 2026-06-15 kl. 22:35.
hoppas alla föräldrar vid det här laget har blockat betalnummer på sina barns telefoner.