Citat:
Ursprungligen postat av
MohinderHerb
Du ställde en fråga.
Men något som hör mer till tråden. Sedan invasionen har Ryssland förlorat ca 6,5% av sin mobiliseringspool medan Ukraina har förlorat ca 11%. Så ni sitter här och hoppas i onödan.
Jag har ingen aning om hur stor del av manskapspolen respektive land har tappat, men samtidigt är jag helt övertygad om att ryssland har tagit betydligt större förluster. När det är sagt, så är det en sorg för bägge länder. En sorg Putin drog igång..
Sedan så glömmer du bort priset, det ryssland betalar för Putins galskap...och kommer att betala även i
framtiden, om det så skulle bli fred till helgen...