Citat:
Ursprungligen postat av
ladicius
Tack! Ja, fick också en magkänsla angående trådstarten.
Oändligt lättare, tyvärr (när man är på den plats TS är).
Nej, det är det inte.
Det är lättare att ge livet en ny chans
Någon måste bara påminna TS att den möjligheten faktiskt finns, som jag precis gjorde.
Nu vänder vi blad (om TS lever)
Och så börjar vi i ena änden och små små steg i rätt riktning.
Det du inte tycker om att du gör, gör du inte om. Och det du tycker om med dig själv, fortsätter du med. Tillslut har du en ny personlighet som du tycker om, och plötsligt är du din bästa vän och då vänder livet men du måste ju börja gå i rätt riktning, göra en förändring annars KAN inget förändras.