Haft denna upplevelse en gång i livet.
Var nånstans 35, hade en kk som var ca 10 år yngre.
Jag var helt jävla besatt av att ragga på den tiden och riktigt hur det gick till minns jag inte men tror det var genom en penpal site.
Fick kontakt med en kinesisk utbytesstudent som var 19 och bodde i Bryssel, tror jag det var.
Hon ville så gärna se lite av Sverige vilket hon skrev om på den där penpal siten men hade inte riktigt råd.
Vi skrev lite fram och tillbaks och rätt vad det var så skulle hon sova några nätter hos mig och vi skulle se Göteborg och Köpenhamn under några dagar.
Jag hämtad henne från tåget sent en kväll och hemma hos mig låg min KK och sov.
Hon var en karikatyr av kinesen, jätteliten, trådsmal, helt platt hennes bröstvårtor var lika små som mina visade det sig, så sneda o smala ögon att man knappt såg dem, långt kolsvart hår i en fläta förbi rumpan. Kanske inte söt men så otroligt kinesisk, bara det var erotiskt så det gnistrade.
Kinesiska fick ena sidan av dubbelsängen och jag knödde ihop mig med kkån på andra sidan.
På morgonen började min KK suga av mig jag frågade aldrig varför efteråt, det var inget hon brukade göra utan lite initialt morgonmys, så kanske ville hon göra det just för att kinesiska var där.
Vid denna tidpunkt hade min kk och kinesiskan varken sagt hej eller ens sett varandra då min kk aldrig tittade upp på kvällen och det var dessutom tämligen mörkt.
Jag minns kinesiskan behöll trosorna på när hon la sig, behå var inget hon nyttjade helt förklarligt när hon inte ens hade några myggbett , men på morgonen var trosorna borta när hon kröp fram från under täcket.
Jag tittade över mot kinesiska och hon tittade på, jag sträckte ut en hand och smekte henne över kinden och efter en liten stunds tittande var hon med i gamet och min KK verkade lika upphetsad som mig för hon var med tungan över hela kinesiskan, trodde nästan hennes tunga skulle komma ut ur kinesiskan mun ett tag.
Det är det initiala jag kommer ihåg ganska väl sen är det mest en dimma vad som hände den morgonen och de följande dagarna även om vissa saker sticker ut ur dimman.
Sen åkte vi alla tre på sightseeing under några dagar och dom två pratade på som tjejer gör som om dom var gamla kompisar och varje dag avslutades med många timmars sex på tre, så knappt någon sömn den veckan.
Både jag och min KK ville såklart träffa henne igen enskilt eller alla tre men det blev aldrig av.
Enda saken jag egentligen frågade min kk om efter detta äventyr var varför hon aldrig berättat hon var bi. Hon var 100% straight hade aldrig varit med en tjej innan och kom sannolikt aldrig vara det igen, det enda hon kunde säga var att kinesiskan närvaro gjort henne väldigt laddad, sexuellt och när hon sett hennes väldigt kinesiska drag och hårflätan så hade hon inte kunnat låta bli, det var nästan som att ha sex med någon som inte var som oss,- Jag kände inte av något kön bara lust.
Kom ett email några dagar efter hon åkte iväg.
Det visade sig att hon aldrig ens haft en tanke på att slicka fitta men tyckte det var en otrolig upplevelse plus att jag hade tagit hennes oskuld
Det var inget som märktes, hon skrev hon aldrig hade trott det skulle ske på ett så underbart sätt och tackade för att vi varit så snälla och mjuka med henne.
Hon hade heller aldrig trott en 21 cm kuk skulle få plats i henne även om det krävdes lite lirkande ja inte för att hon visste den var 21 men det visste jag.
Både jag och KKån hade varit vrålkåta och bara kört på, antagligen kinesiskan också, utan att ens för en sekund stannat upp o funderat på om vi behövde skydd eller om kinesiskan skulle bli med barn. Vilket hon blev men tack o lov var abort inget som störde henne.
Får nåt email ibland av kinesiskan som idag är högutbildad och tillbaks i Kina. Kinesisk 2 barns mamma som jobbar mer än heltid, tror inte den trådsmala hårlösa lilla flickan som hon var när hon var 19 finns kvar ens i den vildaste fantasin, ja hårlös, hon hade bara en liten tuss på vulvan som hon beättade hon brukade dra ut med pincett när min KK frågade hur hon kunde vara så slät.
Frågat henne i mail om hennes man och sexliv, men nej nej det handlar aldrig om det.
Dom gifte sig för det var en bra sak helt logiskt, skaffade 2 barn för det var det man gör nuförtiden, hon skulle ej ens få för sig att ha hans kuk i munnen och låta honom komma i munnen var en så äcklig tanke att hon knappt kunde hålla tillbaks spyorna och orgasmer var något hon inte ens längre mindes hur det känns.
Känns som att allt det vi gjorde skedde i en bubbla och när hon lämnade den lämnade hon allt kvar i bubblan.
Hon hade helt accepterat att redan som 19 åring hade hon haft det bästa sex hon nånsin kommer ha och nu var den delen av livet borta. Nu var är det familj, göra rätt för sig och vara en god kines som gällde.
Det var bättre förr..
Som vanligt tröttande jag på min KK efter ett tag och letade upp ett nytt offer jag kunde leka med, hon frågade mig dock en gång om jag ville hänga på henne och hennes pojkvän i gymnasieålder hem, tror inte det.. Ska mycket till innan man orkar med kukar.
Aldrig haft trekant varken före eller efter, egentligen inget jag funderat över då jag vill kunna fokusera på en, dålig simultan kapacitet.